czwartek, 7 kwietnia 2016

Pierwsze urodziny bloga!

Łosz!

Dokonałam tego! Wytrzymałam z Wami rok! Żartuję... Udało mi się wytrwać w blogowaniu aż rok! Niemożliwe! Jestem naprawdę z siebie dumna! To pierwszy raz, kiedy mam zapał do pisania czegoś tak długo. Mam nadzieję, że zostanę tu jeszcze dłużej.


Co udało mi się osiągnąć przez ten rok?

Mam 102 obserwatorów.
31044 wyświetleń bloga.
Napisałam 67 postów.
Najwięcej komentarzy uzyskała notka o ulubieńcach maja.
Najczęściej wyświetlaną notką jest ta o pierwszym Kawaii Box'ie.
Najmniej komentarzy ma notka o kosztach lolita fashion.
Najrzadziej wyświetlaną notką jest ta o jajcarskich mydełkach.

Wiecie co? Nie byłoby tego wszystkiego, gdyby nie Wy. To dla Was piszę, to od Was czerpię inspirację i to Wy mnie motywujecie. Bez moich kochanych Czytelników ten blog by nie istniał. Jest Was aż 102, niektórzy odeszli, niektórzy są ze mną od początku, a jeszcze inni są tutaj nowi. Mam nadzieję, że będzie Was przybywać, bo bez Was moje blogowanie nie ma sensu!

Dziękuję Wam za każdy komentarz, każdą obserwację i każde wyświetlenie! 

A mojemu blogowemu dziecku życzę 100 lat~! Bo ponad 100 obserwatorów już ma!


Wiecie, że teraz, gdy czytacie tą notkę ja prawdopodobnie szykuję się na Pyrkon, albo śpię? Czeka mnie pobudka o 3, żeby dojechać do Poznania i przygotować się do cosplayowania. Z kim się widzę? Bardzo bym chciała poznać Was osobiście!

11 komentarzy:

  1. Jejku to już roczek!? O.O myślałam, że dłużej prowadzisz bloga.. a więc wychodzi na to, że zaglądam na niego od dawna i stwierdzam, że każda Twoja notka jest cudowna :3 powodzenia w blogowaniu i wstaw notke z pyrkonu! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje, oby tak dalej ;)
    Myslalam jednak ze dluzej prowadzisz bloga, a tu taka niespodzianka ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje i sto lat :D Kolejny rok minie jeszcze szybciej :P Życzymy udanej imprezki i żadnych przykrych niespodzianek ze strojem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale, gratulacje^^ <3 Jestem tu od niedawna, ale nie zamierzam Cię porzucać, blog jest przewspaniały! Miłej zabawy na konwencie, mam nadzieję, że będę miała Cię okazję na którymś spotkać - jeszcze raz, gratulacje i 100 lat! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak miło,że blog narodził się w moje urodziny X"D Gratulacje :3

    OdpowiedzUsuń
  6. No to zostaje tylko życzyć kolejnych wspaniałych lat ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku to już rok ♡
    Bardzo lubię Twojego bloga :) kiedyś czytałam go jako Yoona więc może mnie kojarzysz :D
    Gratulacje i oby jak najdłużej :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje roku na blogu! Życzę jeszcze wieeeeeeeelu lat spędzonych na pisaniu tutaj ^^
    Pozdrawiam!
    http://sunny-snowflake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mocno spóźnione, ale za to jakie szczere gratuaaacje! <3 Wierzę, że zostaniesz tutaj jeszcze dłuugo :D.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz!
Zostaw adres swojego bloga, a na pewno Cię odwiedzę!
ヾ(◍’౪`◍)ノ゙♡