sobota, 16 maja 2015

Mój pierwszy Kawaii Box.

Czeeeść!

Dzisiaj mam dla Was coś naprawdę uroczego! Jest to Kawaii Box. Cóż to takiego?
Kawaii Box to najsłodsza subskrypcja na świecie! Polega na tym, że co miesiąc dostaje się urocze rzeczy prosto z Japonii i Korei. Jest w nim od 10 do 15 ręcznie wybranych rzeczy, takich jak biżuteria, akcesoria do telefonu, rzeczy do DIY, azjatyckie słodycze, czy słodkie pluszaki. Nie da się wymienić wszystkich drobiazgów, które można otrzymać.

Swojego Kawaii Box'a dostałam od ukochanego (jeszcze raz Ci dziękuję <3), aż na trzy miesiące. Paczka przyszła do mnie wczoraj i już samo pudełko mnie urzekło. Uwielbiam taką dbałość o każdy szczegół. Niestety pudełko było odrobinę zgniecione, no ale cóż... zarówno Poczta Polska, jak i moja listonoszka nie są delikatni.
A co takiego było w pudełku?
Mój kot bardzo chciał być na zdjęciu :3
1. Japońskie ciasteczka (?) z zieloną herbatą.
Przyznam szczerze, że zawsze byłam sceptycznie nastawiona do używania zielonej herbaty w słodyczach. Jeżeli miałam wybór wybierałam truskawkę lub czekoladę, nigdy zieloną herbatę. Nie jestem jej fanką, więc pewnie dlatego. I teraz wiem, że to był wielki błąd! Japońska zielona herbata to naprawdę pyszny dodatek do słodyczy! :3
Ciasteczka mają dość... niefortunną nazwę... pomimo tego smakują wyśmienicie. Zjadłam całą paczkę od razu (jeju, jaki wstyd T^T), bo nie mogłam się powstrzymać. Dlatego nie zrobiłam lepszego zdjęcia ^^. Niestety, jak pisałam wyżej, paczka się zgniotła i ucierpiały na tym ciasteczka (i na szczęście nic więcej).
Dostępne są tutaj.
 2. Ozdoby do telefonu.
Urocze i dziewczęce perełki. W Japonii (nie wiem, jak w Korei) popularne jest przystrajanie swojego telefonu różnymi świecidełkami. Do tej pory przyklejałam na swój telefon zwykłe naklejki, które szybko się ścierają. Dlatego niebawem przyozdobię je tymi i dam znać, jaki jest efekt. Wydaje mi się, że perełki ładnie prezentowałby się na paznokciach, ale nie mam pojęcia jak się je przykleja (jeszcze nie otwierałam opakowania).
Znajdziesz je tutaj.
3. Słodka spineczka.
Jest absolutnie przeurocza! Jedno z moich ulubionych połączeń kolorystycznych, dodatkowo słodkie kropeczki. Zdecydowanie moja ulubiona rzecz z tego Kawaii Box'a. Zapięcie jest bardzo mocne, więc nie podejrzewam jej o "ucieczkę" z moich włosów, do tego jest bardzo starannie wykonana.
Do kupienia tutaj.
4. Alpakowy piórniczek.
Kto nie lubi alpak? Zauważyłam, że to bardzo popularny motyw ostatnio ^^. Kilka dni temu przeglądałam Blippo i natrafiłam na ten piórnik, od razu pomyślałam, że chciałabym go mieć... a tu proszę, dostałam!
Kupić można tu.
Mój pies wepchnął się w kadr :3.

5. Kocia zawieszka.
Jako "kocia mama", zbieram wszystkie gadżety z kocim motywem. Pomimo tego, że nie przepadam za kolorem zielonym, ten kotek urzekł mnie swoim słodkim pyszczkiem i dokładnością wykonania =^_^=.
Jest tutaj.

6 i 7. Kocia łapka i pegaz.
Obydwie rzeczy chwyciły mnie na serce. Po pierwsze, kolejny koci gadżet - do tego mięciutki! Po drugie, jako maniaczka My Little Pony, nie mogłam przejść obojętnie obok takiego długopisu! :3
Tutaj i tutaj!

8. Macaron Minibox.
Słodkie, urocze, ale czy przydatne? Co mogłabym w nim trzymać? Może kolczyki? Jest naprawdę maleńkie, ale też wykonane z dbałością o szczegóły.
Znajdziesz je tu.
9. Naklejki.
To właśnie tego typu naklejki przyklejałam do tej pory na swój telefon. Te są tak słodkie i mięciutkie, że naprawdę szkoda mi ich używać ^^".
Kupisz je tu.
10. Brokat.
Jedna z rzeczy typu DIY. Ja mam zamiar używać ich do ozdabiania paznokci, chociaż nie jestem fanką takich błyskotek. Mam nadzieję, że będą się dobrze trzymać. Pochwalę się efektami :3.
Tutaj je kupisz.
11. Notesik z Rilakkumą.
Ten miś to jeden z moich ulubionych motywów, dlatego notesik na pewno znajdzie sobie miejsce w mojej torbie. Szkoda, że strony notesika nie są niczym ozdobione, byłby bardziej uroczy.
Zakupisz tutaj.
12. Ulotki i ręcznie wypisana pocztówka.
Co prawda na pocztówce jest napisany tylko jeden wyraz, ale bardzo doceniam takie gesty. Takich paczek pewnie mają do zapakowania tysiące i muszą wypisać każdą. Uważam, że takie gesty pokazują iż zależy im na klientach.

Jestem bardzo zadowolona z rzeczy, które otrzymałam. Uwielbiam słodkie gadżety, a te dodatkowo, nie są marnie wykonanymi podróbkami! Może i kogoś z Was przekonałam do Kawaii Box'a? ^^"

A teraz muszę kończyć T^T. Czas szykować się na urodziny mojej kochanej bratanicy... kto by pomyślał, że minęły już dwa lata? Jeszcze niedawno była taka maleńka, że bałam się ją wziąć na ręce!
Miłego weekendu kochani! <3

30 komentarzy:

  1. Jaka świetna rzecz, nie wiedziałam, że coś takiego istnieje! :D
    Też zjadłabym ciasteczka od razu :D
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie jestem sama z moim łakomstwem T^T

      Usuń
  2. fajny blog ale niestety piosenki na blogu wgl nie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało ludzi to znosi ^^" Mój ukochany np. jest baaaaardzo cierpliwy, jak mu śpiewam <3

      Usuń
  3. Usuń ja przez HTML.
    Słodziutkie to wszystko. A dopiero co zjadłam czekoladę. Mam mdłooości.
    Zielona herbata jest super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo subskrypcja takiego pudełeczka może być fajna :)
    Pozdrawiam i zapraszam Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest fajna <3 ta ekscytacja przy otwieraniu! :3

      Usuń
  5. Na zajęcia z japońskiego sensei przyniosła nam własnoręcznie wykonane ciasteczka z zieloną herbatą i oczywiście pierwsze co pomyślałam to: "wiedziałam, że Japończycy są dziwni, ale żeby pakować herbatę do ciastek?" Ale spróbowałam i tak przekonałam się do zielonej herbaty. ;)
    Rilakkuma to najsłodszy motyw na świecie. ❤
    _______________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielona herbata to zupełnie nowy smak, taki jakiego nigdy się nie spodziewałam.
      Zdecydowanie jeden z moich ulubionych ^^"

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Nic prostszego ^^" Z subskrypcji można zrezygnować w każdej chwili.

      Usuń
  7. W Korei również ozdabiają telefony ale najczęściej są to rożnego rodzaju przywiechy (bo często są dość duże :P) niż naklejki czy koraliki :)
    Pudełko znakomite, zwłaszcza, że my też (a szczególnie Angelika) uwielbia wszystko co słodziachne i malutkie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przywieszki na moim telefonie = nie włożę go do kieszeni. xd

      Usuń
  8. Bardzo fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ale słodkości *.*
    www.olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Kocia łapka podbiła moje serce ♡

      Usuń
  10. Wszystko jest takie urocze *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego ten box był moim marzeniem ☆

      Usuń
  11. Nigdy o nim nie slyszalam, ale skradł moje serce :)
    http://mikijiu.blogspot.com/2015/05/wishlist-choies-1.html poklikasz? to dla mnie wazne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne rzeczy ;3
    http://swiatwedlugyuno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jezu... Na twojego bloga trafiłam jak ślepa kura na ziarno. Dosłownie. Tym wpisem zdobyłaś moje oziębłe serduszko i wielką fankę :3
    Co do wpisu: zakochałam się w tej kociej łapce *-* so ,,shut up and teke my money'' XD.
    Zajrzyj jak będziesz mieć czas ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo, kiedyś widziałam te pudełeczka ^.^ Może w końcu zaoszczędzę i zrobię sobie mały prezent? XD

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo, kiedyś widziałam te pudełeczka ^.^ Może w końcu zaoszczędzę i zrobię sobie mały prezent? XD

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jadłam kit-kata z zielona herbatą (z Japonii) i był pyszny. Takie połączenie moim zdaniem jest genialne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy ten blog bedziesz jeszcze pisać? Bardzo fajny ☺❤

    OdpowiedzUsuń
  18. Currently it appears like Wordpress is the best blogging platform available
    right now. (from what I've read) Is that what you're using on your blog?

    OdpowiedzUsuń
  19. Great paintings! That is the type oof info that are meant
    to be shared aroujd the internet. Disgrace on Gogle for no longer positioniing
    this submit higher! Come onn ovedr and consult wit my site .

    Thanks =)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz!
Zostaw adres swojego bloga, a na pewno Cię odwiedzę!
ヾ(◍’౪`◍)ノ゙♡