środa, 13 maja 2015

Moja lista życzeń.

Hej!

Zaczynając od spraw organizacyjnych... Zauważyłam, że nie mogę wklejać w notki japońskich emotek. Co ciekawe, widać je, gdy wchodzę na bloga przez telefon. Znowu coś zepsułam? T^T

Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam moją listę życzeń. Muszę sobie jakoś usystematyzować moje zachcianki, a może przy okazji kogoś zainspiruję, pomogę :3.
No to zaczynamy!

1. Biała lolicia koszula z krótkim rękawem.

Potrzebuję białej koszuli, mam w szafie kilka, ale wszystkie są takie sztywne i nudne. Dodatkowo rozchodzą się na biuście (to mnie akurat cieszy ^^"). Taka koszula fajnie współgra z białymi rajstopami, które ostatnio pokochałam i czarną spódniczką. Po za tym, biała koszula przyda mi się w czasie sesji egzaminacyjnej. Mój wybór padł na koszulę z Bodyline. Oto ona:
Do kupienia -> tutaj <-
2. Gąbeczka do nakładania podkładu - Beauty Blender.

Jeszcze niedawno zaklinałam się, że nie cierpię podkładów i wszelakich kremów typu BB. Niestety, moja cera jest w fatalnym stanie i chociaż walczę z tym jak mogę, wychodząc z domu należy wyglądać jak człowiek. Kupiłam więc podkład, taki wypasiony ^^". Ponieważ nakładanie podkładu pędzlem do mnie nie przemawia, a nakładanie go ręką może spowodować, że będę chodzić z odciskami palców na twarzy, zdecydowałam się na gąbeczkę. Na razie zdecydowałam się na tańszy odpowiednik Beauty Blender'a, ale niedługo... kto wie. Lubię takie gadżeciki :3.
Macie jakieś doświadczenia z tym magicznym przedmiotem?
Do kupienia -> tutaj <-
3. Sailorkowy mundurek.

Moja obsesja na punkcie Sailor Moon ma się dobrze ^^". Zobaczyłam ten słodki zestawik i od razu zapragnęłam go mieć! Spódniczka jest absolutnie przesłodka! Ten mundurek jest moim największym marzeniem, niestety... chwilowo cena mnie odstrasza T^T.
Do kupienia -> tutaj <-

4. Baza pod makijaż - Shiseido Majolica Majorca Skin Linergie Pore Cover Makeup Base.

Jak już się malować, to porządnie! Zwłaszcza, że moja cera rujnuje po pewnym czasie każdy makijaż. Taka baza może mi bardzo pomóc. Według sklepowego opisu, ta ma wszystko czego potrzebuję, więc czemu by się nie skusić? :3
Na stronie sklepu można przeczytać taką informację:
Skin Linergie Pore Cover Makeup Base to wygładzająca, kremowa baza pod makijaż japońskiej firmy Shiseido z linii Majolica Majorca. Baza tuszuje rozszerzone pory oraz wypryski skórne. Zawarty w niej perłowy transparentny puder pomaga zatuszować zaczerwienienia oraz wszelkie inne niedoskonałości. Baza została stworzona dla kobiet z tendencją tłuszczenia się skóry oraz z problemami trądzikowymi. Formuła absorbująca sebum czyni twarz matową przez cały dzień. Baza posiada filtr SPF 20, można stosować ją samodzielnie lub pod podkład. Baza ułatwia rozprowadzenie podkładu, rozjaśnia, wygładza, matuje, wypełnia pory i zmarszczki, utrwala makijaż. Kosmetyk jest bardzo wydajny, wystarczy niewielka ilość produktu. Pojemność 25g.
Do kupienia -> tutaj <-
5. Spódnica Stained Glass od Restyle.

Znajomy wzór, prawda? Marzy mi się spódnica pasująca do mojej torby. Wydaje mi się, że będzie ona idealna zarówno z halką, jak i bez, co bardzo sobie cenię... szczególnie latem.
Do kupienia -> tutaj <-

Czas kończyć notkę i dokończyć pracę magisterską. Na szczęście już prawie mam wszystko! Niby pisanie nie jest takie trudne, dopóki nie zdam sobie sprawy z tego, że piszę swoją przyszłość.
Bardzo bym chciała ukończyć już te studia i zająć się tym, o czym marzę! :3

Do zobaczenia w kolejnej notce! <3

P.S. Serdecznie zapraszam do obserwowania mnie na Instagramie i zadawania mi pytań na moim Asku! =^_^=
。◕‿◕。

13 komentarzy:

  1. Ta witrażowa spódnica jest piękna *^*

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Moja też, ale trzeba to jakoś ładnie ułożyć ♡

      Usuń
    2. Jeśli mam być szczera to jeszcze Azjatyckich kremów z filtrami nie stosowałam nie liczyć kremów BB, które mają wysokie SPF np. 42 i również fajnie się sprawdzają jako ochrona przed słońcem. Aktualnie stosuję 50 z Ziajki i nie narzekam :D

      Usuń
    3. Zobaczymy, nie chciałabym wyglądać jak kostka masła na plaży xd

      Usuń
  3. Nigdy nie umiałam nałożyć podkładu pędzlem/gąbeczką czy czymś innym. Zawsze paluchami :P

    No i tak, Nana jest cudna... ale tej drugiej nie cierpiałam, tępej dzidy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolałam tępą dzidę xddd wole te bardziej urocze postacie mimo wszystko. Chociaż fakt... wolę tępe dzidy xd
      A co do podkładu to, jak na razie nakładam palcami (czekam aż przyjdzie moja gąbeczka) i jakoś mi to idzie, zobaczymy to z gąbką.

      Usuń
  4. Taką bluzeczkę nie raz się widzi w sklepach ale jak się potrzebuje to już nigdzie nie ma :P
    Mundurek jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się spodobał ten konkretny model, urzekły mnie kokardy :3 jak się kupuje w japońskiej walucie na Bodyline, to jest taniej <3

      Usuń
  5. Ja też chciałabym kupić sobie jakąś taką 'lolicią' białą koszulę, właśnie teraz zdałam sobie sprawę, ile razy muszę się w szkole ubierać 'elegancko' :P
    Ale moja lista i tak jest bez końca XD
    ~Mariko (nowa czytelniczka Twojego cudoffnego bloga ^^)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię więc bardzo cieplutko <3 Zawsze miło jest mieć nowego czytelnika ^^"
      Wydaje mi się, że jeżeli chodzi o stosunek jakość-cena, to Bodyline prezentuje najlepszą.

      Usuń
  6. Też się czaję na tego typu koszulę tylko niestety trzeba zamawiać zza granicy :(
    Spódnica śliczna *.* Powodzenia w realizacji listy ;)
    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz!
Zostaw adres swojego bloga, a na pewno Cię odwiedzę!
ヾ(◍’౪`◍)ノ゙♡