środa, 19 sierpnia 2015

OOTD (?)

Hej, hej kotełki! ゜*☆○o。..:*・(*´-ω)(ω-`*)・*:..。o○☆*゚

Nadchodzi moja ulubiona pora roku - jesień! Liście zaczynają opadać, robi się złoto, a temperatura spada. W taki prześliczny dzień, jak dzisiaj, grzechem byłoby nie wybrać się do parku, co też uczyniłam z mym lubym. Popstrykaliśmy całkiem ładne zdjęcia (nie tylko mojego ubioru), którymi za chwilę się pochwalę. Dużo osób chciało zobaczyć moją spódniczkę z poprzedniego posta, dlatego skomponowałam skromny zestaw w stylu Natural Kei. Jestem w trakcie kompletowania zupełniej nowej garderoby, dla całkowicie nowego dla mnie stylu. Powoli, małymi kroczkami osiągnę swój naturalkeiowy cel (/^▽^)/.

Zdaję sobie sprawę, że zdjęcia nie są jakieś "mega profesjonalne", ale ani ja, ani mój luby nie jesteśmy w tym dobrzy. Robimy to, bo sprawia nam to przyjemność. No i... mój aparat powoli odchodzi na tamten świat (。•́︿•̀。). 

Enjoy! ゚・✿ヾ╲(。◕‿◕。)╱✿・゚









Wiem, że wspominałam o planach zmiany wyglądu bloga, ale ostatnio nie mam na to czasu. Wszystkie wolne chwile spędzam z lubym, bo w roku akademickim będziemy się widywać o wiele rzadziej. Ach, ta miłość na odległość・゜・(ノД`). Obiecuję, że nowy wygląd bloga będzie dopracowany i perfekcyjny! o(〃^▽^〃)o

20 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Jestem wprost zakochana w Twoim kapeluszu ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz /roksi

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja nie lubię takiej pogody :< widoki są piękne ale mi jest zawsze strasznie zimno, a duszenie się w 91286487365896 warstwach ubrań nie należy do moich ulubionych zajęć :( śliczna stylizacja <3 a spódniczka boska ^^ ona ma szelki (?) bo tak trochę wygląda jakby były ale ich nie założyłaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, ma szelki, ale są za długie, więc w końcu je zdjęłam ^^ muszę je troszeczkę skrócić :<

      Usuń
  4. 6 zdjęcie wygląda jak fotografia z japońskiej gazety - więc myślę, że Tobie i Lubemu całkiem nieźle wychodzą zdjęcia. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeej, dziękuję! To najlepszy komplement! (。’▽’。)♡

      Usuń
  5. Świetnie wyszły te zdjęcia ;D Chłopak ma talent do fotografowania

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna kolorystyka tego stroju
    :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja, śliczny kolor ma ta spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na ten nowy wygląd bloga i to normalne, że wolisz teraz ze swoim lubym (strasznie fajne określenie!) spędzić więcej czasu. O tak jesień jest piękna! Chociaż przyznaję, że bardziej od niej wolę zimę. Zdjęcia i stylizacja bardzo mi się podobają! Masz ciekawy styl :)
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna! Śledzę twojego bloga już dłuuugo i nie mogę się doczekać nowego wyglądu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przybijam piąteczkę, również kocham jesień! Dla mnie mogłaby trwać cały czas (zarówno ta kolorowa słoneczna, jak i deszczowa).
    Już Ci kiedyś to pisałam, ale jesteś niesamowicie śliczna, przepięknie Ci w tej stylizacji. Kapelusik podbił moje serce, widziałam podobne na ebay'u, może sama się skuszę?
    A zdjęcia są cudne! Bardzo klimatyczne i romantyczne. Tak trzymać :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wypraszam sobie kotełka, jestem myszełkiem.

    OdpowiedzUsuń
  12. masz magiczną scenerię na zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie ładne miejsce na seszyn ! Ta spódnica bardzo do Ciebie pasuje, ale jak na mój gust jest zbyt długa (dziwne przyzwyczajenie do nie dłuższych jak przed kolano 0.o). Już jakiś czas zastanawiam się nad nowym aparatem (te co od razu drukują są niesamowite) :D.

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz bardzo fajneg bloga :) Napewno nie raz tu jeszcze wpadnę :3
    Zapraszam i do mnie:
    http://kawaiiania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne i słodkie zdjęcia :) Wystrój również bardzo nas zaskoczył :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie rozumiem dlaczego zmieniać wygląd bloga, jest piękny. Ciekawa jestem na temat "zupełnie nowego stylu" :)

    Brzydki Ptak Blog

    Zapraszam do udziału w konkursie "Back to School"
    http://brzydkiptak.blogspot.ru/p/konkurs-back-to-school.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny OOTD! Taki delikatny :). Wyglądasz świetnie ♥.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz!
Zostaw adres swojego bloga, a na pewno Cię odwiedzę!
ヾ(◍’౪`◍)ノ゙♡