sobota, 15 sierpnia 2015

Hama Girl/Umi Kei.

Wróciłaaaaaam!

Byłam nad morzem, jak wiecie... lub nie (‘∀’●)♡. Teraz postaram się już pisać regularnie i regularnie Was odwiedzać. Odwiedzałam Wasze blogi dopóki transfer w moim telefonie mi to umożliwiał, potem zostałam odcięta od świata (。•́︿•̀。). Odpoczęłam troszkę, a nawet się opaliłam i wracam do Was pełna sił i pomysłów!

Dzisiaj krótka notka (nadal jestem wymęczona podróżą) na bardzo morski temat, składająca się w 90% ze zdjęć. Pamiętacie leśne dziewczęta?  Przedstawię Wam ich nadmorski odpowiednik... Hama Girl, zwany też Umi Kei, czyli dziewczęta z nadmorskich wiosek. Styl ten nie wiele różni się od jego leśnego odpowiednika. 
Tak samo, jak w przypadku Mori mamy tutaj mnóstwo warstw (chociaż nie zawsze), słomkowe kapelusze i wiklinowe koszyczki. Jaka jest różnica? O ile Mori pozwala nosić tylko tzw. barwy ziemi, Umi Kei dopuszcza też kolory morza, błękit, czy morski. Dodatkowo spotkać możemy wzory kojarzące się ze stylem marynarskim, pasy, kotwice, siateczki, muszelki, a nawet czerwień! Zapraszam do zobaczenia zdjęć, które lepiej zobrazują Wam ten styl, niż moje wypociny.













Styl ten bardzo przypadł mi do gustu, bo kocham morze! Zamówiłam sobie spódnicę pasującą zarówno do Umi Kei, jak i Natural Kei ale... czekam, aż dojdzie ( ̄へ ̄).

Pracuję nad ostatecznym wyglądem bloga, który będzie mniej tandetny i bardziej mój. Cierpliwości! (°◡°♡).:。

14 komentarzy:

  1. Rany! Ten styl bardzo mi się podoba! ^^ Śliczny, kolejny, który od dzisiaj należy do moich ulubionych! Koniecznie pokaż swoje zdjęcia w tej spódnicy, jak dojdzie, oczywiście. Jestem też bardzo ciekawa nowego wyglądu bloga. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę śliczny styl :) Uwielbiam morze, więc na pewno pojawi się na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tym stylu, na zdjęciach bardzo mi się podoba jednak nie lubię nosić wielu warstw, to nie dla mnie :)
    Czekam na nowy wygląd bloga i mam nadzieję, że pokażesz zdjęcia spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre stylizacje mniej nam się podobają ale są też takie, które wyglądają uroczo :) A gdzie zdjęcie Twoje w tym ślicznym stroju kąpielowym? :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejuc czemu wszystko co koreańskie bądz japońskie mi się podoba ? ;___;
    Według mnie wszystko w wydaniu naszych kochanych skośnookich jest lepsze i lepiej wygląda. Nawet takie zwykłe zdjęcia na plaży są łądniejsze jak są Koreanki czy Japonki :3

    Pozdrawiam ~
    http://asaminach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tego stylu to chyba nosilabym wszystko jak leci *^*

    OdpowiedzUsuń
  7. Za niecałe 20 dni będę Umi-kei girl! *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Te wszystkie stroje przypominają mi takie wiejsko-nadmorskie klimaty. Są ładne, podobają mi się, ale sama raczej bym się tak nie ubrała :).

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie ze wróciłas :) /roksi

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze bardzo mi się podoba. Nic tylko zamieszkać w latarni morskiej z dala od pędzącego świata. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie się prezentuje ten styl. Bardzo lubię wszelkiego rodzaju odcienie niebieskiego, ale ciężko je ładnie skomponować w ubierze tymczasem tuttaj wyglądają świetnie! xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny styl ciekawie o nim odpowiadasz ^^!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejny uroczy styl, wygląda świetnie ♥.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz!
Zostaw adres swojego bloga, a na pewno Cię odwiedzę!
ヾ(◍’౪`◍)ノ゙♡