piątek, 7 sierpnia 2015

NiuCon7.

Heeeej! ⌒°(❛ᴗ❛)°⌒

Jak wiecie (bądź nie), dzisiaj rozpoczął się konwent NiuCon7 we Wrocławiu, na który zawitałam z moim lubym i przyjacielem. Tematyka konwentu to baśnie, ale nie zabrakło też innych ciekawych paneli, my wybraliśmy te o Wiedźminie i cyberpunku (*^▽^*).
Na początku oczywiście był Kolejcon - staliśmy godzinę, to i tak mało w porównaniu z tymi, którzy nie wykupili rezerwacji. Upał był straszny, a lolicia halka jeszcze dodatkowo podgrzewała atmosferę.
A jeśli już przy atmosferze jesteśmy... było świetnie! Dużo osób robiło mi zdjęcia (troszkę niekomfortowo się z tym czułam), było mnóstwo wspaniałych cosplay'ów i ciekawie ubranych istotek.
Najbardziej cieszę się, że poznałam dziewczynę z grupy Mori & Natural Kei Poland! Uraczyła mnie ślicznym rysunkiem, ma niesamowity talent i jest bardzo ciepłą oraz milutką osóbką ♥(ˆ⌣ˆԅ).
Może zamiast opowiadać, pokażę Wam zdjęcia. Zapraszam! (*^▽^)/
To ten śliczny rysunek, jestem ładniejsza niż na żywo (*⌒▽⌒*)θ~♪



Sailor Moon musi być!


Mochi takie dobre o(^∀^*)o

Jeden z najlepszych cosplayów, zakochałam się! I pozdrawiam (´∀`)♡

Konwentowe żarełko.

Kolejcon.

Kolejcon po raz drugi.

Nie mogłam sobie odmówić zdjęcia z Sailorkami, moja miłości (。・ω・。)ノ♡

A oto zdolna Lacy Dottie, autorka mojego portreciku (ෆ ͒•∘̬• ͒)◞ 


Ta ośmiorniczka była moim konwentowym celem, takie same okulary mamy ^^

Nasze konwentowe łupy!
Wybaczcie mi krótką i mało treściwą notkę, ale za parę godzin ruszamy nad morze. Szkoda, że byłam tylko na jednym dniu NiuCon'u, ale nad morzem też będzie fajnie!
Do zobaczenia! (◍•ᴗ•◍)♡ ✧*

20 komentarzy:

  1. Pewnie było fajnie. Bardzo mi się podoba jak wyglądałaś~
    Jesteś bądź będziesz nad morzem? Ale fajnie, ja akurat jutro wyjeżdżam, ale na morze, na łódkę. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie nie mogłam pojechać na niucon przez wyjazd nad morze :I
    Piękny portret, dziewczyna ma ogrooomny talent!
    Ośmiorniczka rewelacyjna :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ośmiorniczka boskaaa <3
    I Sailorkowy cosplay *w*

    OdpowiedzUsuń
  4. oj ;) jak Ty ładnie wygladałaś ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę takich imprez ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam Cię, ślicznie wyglądałaś! :D
    Może mnie kojarzysz: Kuroko cały strój + okulary ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ślicznie wyglądałaś...no nie mogę oczu oderwać

    OdpowiedzUsuń
  8. Niucon jak zawsze wypada w upały, jak sobie przypomnę zeszłoroczną kolejkę to aż mam ciarki. W tym roku, stety lub niestety nie udało mi się pojechać.
    Nie dziwię się, że robili zdjęcia, bo przeeeesłodko wyglądałaś. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że dobrze się bawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co do poprzedniego wpisu - szerokie biodra są fajne. ;)
    Musiało być ciekawie, fajnie wyglądałaś.
    Czy ja na tym zdjęciu z kubkami widzę jeden z kotem z Alicji w Krainie Czarów?

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę bywania na takich konwentach, ja niestety nie mam możliwości by się na takie wybierać :')
    Wyglądałaś ślicznie, bardzo podoba mi się twoja sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdrość... może teraz jak zawitamy na dłużej we Wrocławiu też nam się przytrafi taki konwent :D Świetnie i uroczo wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nam też się Twój strój bardzo podobał! Wyglądałaś naprawdę ślicznie. c:
    Możemy pożyczyć zdjęcie z nami, Sailorkami, na nasze fejsbukowe fanpejdże? Podaję linki :3

    Fighting Patriarchy by Moonlight Cosplay Duo
    Lepus Lunarem Sailor Moon Cosplay Project

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna sukieneczka! Zazdroszczę Ci trochę świetnej zabawy na konwencie, ja niestety nie mogłam pojechać :C A ta ośmiorniczka genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. szczerze powiedziawszy myślałam, że cosplay do Death Note już dawno wyginął, a tu proszę, L. xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Iris, Ci ludzie nie sątacy sami jak na tych wszystkich masowych imprezach w mieście.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam tak blisko a nie byłam, hlip hlip ;-;. Za rok musi się udać :D. Śliczny strój i wszystkie zdjęcia takie piękne *o*.

    OdpowiedzUsuń
  18. Prawie wszyscy narzekali na Niucon, a u ciebie widać masę pozytywnej energii. Jeździsz może na Pyrkony?
    wisniolinia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz!
Zostaw adres swojego bloga, a na pewno Cię odwiedzę!
ヾ(◍’౪`◍)ノ゙♡