czwartek, 30 lipca 2015

Ostatni KawaiiBox.

Heeej! ٩(♡ε♡ )۶

Przepraszam Was za dzień opóźnienia w dodawaniu notki. Wczoraj pół dnia spędziłam w ZOO, a drugie pół z moim przyjacielem, którego nie widziałam rok. Wieczorem po prostu padłam i zasnęłam, a dzisiaj odczuwam zakwasy w nogach (-, – )…zzzZZZ. 
Dzisiaj pokażę Wam co miałam w trzecim (i niestety ostatnim) KawaiiBox'ie.

1. Korean Cute Guys Stationery Set.
Uwielbiam takie urocze przybory. W tym zestawie mam wszystko, czego potrzebuję na uczelnie, a nawet więcej, bo jak wiadomo... studentowi wiele do szczęścia nie trzeba ( ͡° ͜ʖ ͡°).

2. Kawaii Bean Mini Plush.
 Po wyjęciu z pudełka, dłuższą chwilę zajęło mi dojście do tego, cóż to jest. Otóż, jest to fasolka. Słodka różowa fasolka z rączkami i nóżkami. Kolejny gadżecik, którym mogę ozdobić swój plecak. Zielonego kotka z pierwszego KawaiiBox'a zgubiłam (。•́︿•̀。).

3. Hello Kitty Pen.
Ta zawieszka jest przeurocza, a cały ołówek bardzo solidnie wykonany. Zdecydowanie potrzebowałam ołówka, na uczelni zawsze pożyczałam od kolegi. Takiego uroczego ołówka nigdy nie zapomnę wziąć ze sobą ٩(•౪•٩)三.

4. Alpaca Bag Charm.
Tutaj szczęście mi dopisało! (๑♡3♡๑) Jest w tej samej wersji kolorystycznej, co etui na karty z poprzedniego KawaiiBox'a. Zawieszka jest bardzo dokładnie i solidnie wykonana.

5. Ice Cream Stickers.
Kolejne mięciutkie naklejki. Takich rzeczy nigdy za dużo, nie wiadomo kiedy się przydadzą. Tych użyję do ozdobienia pocztówek znad morza (´∀`)♡.

6. Korean Nail Art Set.
Rzecz kompletnie nie w moim guście. Te tipsy (?) są naprawdę urocze, ale to raczej ozdoby wykorzystam do paznokci. Oczywiście w skromnej ilości. Nie lubię takiego kiczu.

7. Smiling Poop Sharpener.
 Eeee, moi Drodzy... tak, to jest kupa. Kto wpadł na pomysł wbijania ołówka w kupę, celem naostrzenia go? Głupio mi stwierdzić, że ta kupa jest urocza, ale... spójrzcie na te oczka. Jest, prawda? (✿☉。☉)

8. Strawberry Squishy Charm.
Pani Truskawa... zanurzona w bitej śmietanie z kolorowymi kuleczkami. Troszeczkę kiepsko wykonana, ale strasznie mięciutka, będę miała się czym bawić na wykładach!

9. Cute Animals Pill Box.
Na szczęście, nie jestem osobą, która musi nosić przy sobie sporą ilość tabletek. To pudełeczko przyda mi się na łańcuszki, które często się plączą. W ten sposób utrzymam względny porządek.

10. Sushi Pluggy Charm.
Ozdoba do telefonu, którą wpina się, tam gdzie słuchawki... właśnie dlatego rzadko będę jej używać, zbyt często słucham muzyki z telefonu (˳˘ ɜ˘)˳ ♬♪♫.

11. Animal Sticky Notes.
Uwielbiam takie słodkie i praktyczne rzeczy! Teraz każda wiadomość na lodówce i lista zakupów będzie wyglądała maksymalnie uroczo ♡(.◜ω◝.)♡.

12. Kracie Neruneru Bubble Jelly DIY Candy.
Rzecz, na którą czekałam najbardziej - jedzonko! Ale... nie mam pojęcia jak to zrobić, nie znam japońskiego, a z obrazków niewiele można odczytać. Może zaryzykuję... (︶︹︺)

Moja przygoda z KawaiiBox'em dobiegła końca (。•́︿•̀。). Jeżeli macie ochotę przeczytać o poprzednich boxach, zapraszam:
Przypominam o giveaway'u, który zorganizowała dla Was Shiroshi! Nagrodą są obróżki i wianki, zrobione przez jej przyjaciółkę.

Co trzeba zrobić, aby wziąć udział i być może wygrać?
- polajkować Nasz fanpage Asian Style,
- polajkować post dotyczący Giveaway'u i udostępnić go u siebie na tablicy.
Proste, prawda? ( ˘ ³˘)
Rozstrzygnięcie odbędzie się 1 września i mogą wygrać aż 3 osoby! (#^.^#)

Do zobaczenia w następnej notce! (つ´∀`)つ

17 komentarzy:

  1. fajne te rzeczy, szkoda ze to juz koniec /roksi

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie fajne. Szczególnie podobają mi się te naklejki, są słodkie. I przyklejane kartki też super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle, ten post mnie nie zawiódł :3 Wszystko było mega urocze, tylko... Czy mi się wydaje czy ten KB zawierał najwięcej elementów? O_o

    OdpowiedzUsuń
  4. Alpaczkiii ;A; i ten sushi plug, sama bym takiego chciała!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham takie rzeczy 'szkolne', w chińskim markecie jest tego cała półka i spędzam przy niej dość dużo czasu, kiedy przyjdę 'po długopisy' :'))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupka jest urocza! Tak samo jak pluszowa fasolka :D
    Pudełko na tabletki? I ten gadżet to dla nas nowość a przydałby się....

    OdpowiedzUsuń
  7. To kiedy mogę przyjść po mój przydział naklejek?!!! *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż sama mam.ochotę na taki kawaii box, naprawdę jest kawaii.
    Osobiście najbardziej podoba mi się alpaczka, cosie do paznokci i notesiki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodkie :) Przygarnęłabym z chęcią.

    OdpowiedzUsuń
  10. Waaaa znowu tyle piękna. <3 Bardzo podobają mi się te notesiki i kupa! Kupa mega słodka. hah

    OdpowiedzUsuń
  11. Mimo stylu Rokku uwielbiam takie urocze rzeczy i sama chętnie kupuję <3

    OdpowiedzUsuń
  12. O jejku, wszystko jest takie słodziutkie! :D Nawet kupa.
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko jest świetne, waah *p*

    OdpowiedzUsuń
  14. Już wiem co kupię za pierwszą wypłatę! :D Czy można kupić tylko jedno pudełko na jeden miesiąc, czy trzeba kilka? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super rzeczy *o* Najlepsza fasolka i zawieszka z alpaką. W ogóle fajna sprawa z tym kawaii boxem. Szkoda tylko, że jest to dość drogie :/ Ale kiedyś sobie chyba zafunduje taką przyjemność, hehe.
    http://zuziel-neko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pluszak cudowny tak samo jak ta...kupa XD. Czy tego jedzonka nie trzeba w wodzie rozpuścić i będzie z tego jakiś napój ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama chętnie wzbogaciłabym się w coś takiego. Wszystko jest takie urocze, używałabym tego z przyjemnością. <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz!
Zostaw adres swojego bloga, a na pewno Cię odwiedzę!
ヾ(◍’౪`◍)ノ゙♡