sobota, 25 lipca 2015

Akamoji Kei. + giveaway

Dzieeeeń Dobry! ♥(ˆ⌣ˆԅ)

Z niecierpliwością oczekuję burzy, albo chociaż lekkiego ochłodzenia. Jak na razie mamy straszny upał i bardzo silny wiatr, powodujący przeciągi ( ̄へ ̄).
W ten gorący dzień mam dla Was posta z niespodzianką, ale o tym za chwilę. Przyszedł czas na opisanie kolejnego stylu, troszeczkę związanego z poprzednim tutaj opisywanym

Akamoji, skąd taka nazwa? Aka w języku japońskim oznacza po prostu kolor czerwony. O co chodzi? Nazwa ta pochodzi od japońskich magazynów, których tytuły zazwyczaj są pisane na czerwono. Mam na myśli magazyny dla młodych dziewcząt, przeważnie powyżej 18 roku życia, jak słynne ViVi. ViVi to znany magazyn, który inspiruje wiele Gyaru. W przeciwieństwie do Gyaru, Akamoji jest bardziej naturalny i stonowany.
Styl ten jest bardzo kobiecy (a może jednak bardziej dziewczęcy?), lekki, elegancki i dosyć prosty. Kolory są jasne, stonowane, często pastelowe, a mocniejsze barwy występują w mniejszych ilościach i nigdy nie dominują. Często występują zwiewne spódniczki, dość luźne (ale bez przesady) fasony oraz koronki i falbanki. Jest lekko i kobieco, ale musi być też modnie (tak, jak w przypadku Aomoji). Dodatki nie mogą kontrastować ze strojem, zazwyczaj jest ich mało i nie są przesadzone. Makijaż jest lekki i stonowany, tak aby był jak najbardziej naturalny. Fryzury są urocze i kobiece, bez żadnej przesady. Lekko upięte włosy, delikatne loki będą idealnie wpasowywać się w ten styl! Poniższe zdjęcia na pewno ułatwią Wam zrozumienie tego stylu (*^▽^*).






Moim zdaniem, ten styl to kwintesencja słodkości i kobiecości! Brak przesady sprawia, że na pewno przyjąłby się też na polskich ulicach.
Podoba Wam się? (*^▽^)/
Źródła:

Okej, przejdźmy do tego na co pewnie wszyscy czekają - Giveaway! °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖°
Nie ja jestem organizatorką owego Giveaway'u, ale jako współtworząca fanpage Asian Style, nie mogłabym go nie zareklamować! Organizuje go Shiroshi (zapraszam na jej bloga, na pewno uzyskacie więcej informacji),  a nagrodą jest wianek z tych ślicznych różyczek lub obróżka, zrobione przez jej koleżankę. Przykładowy wianek można zobaczyć na naszym fanpage'u lub blogu Shiroshi.

Co trzeba zrobić, aby wziąć udział i być może wygrać?
- polajkować Nasz fanpage Asian Style,
- polajkować post dotyczący Giveaway'u i udostępnić go u siebie na tablicy.
Proste, prawda? ( ˘ ³˘)
Rozstrzygnięcie odbędzie się 1 września i mogą wygrać aż 3 osoby! (#^.^#)

Zatem zapraszam do udziału w Giveaway'u! Naprawdę warto, sama sobie taki wianuszek sprawię w najbliższej przyszłości!

Kończę i wracam do rozpuszczania się na kanapie. Spływam! 
G o r ą c o!!! ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ 

15 komentarzy:

  1. Ohhh... Akamoji - mój ulubiony azjatycki styl. Oprócz tego uwielbiam też Ulzzang, jednak ten pierwszy bardziej do mnie przemawia ze względu na pastelowe kolory. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny styl, ja ogólnie bardzo lubię takie nieprzesadzone stylizacja, więc przypadł mi do gustu i masz rację, że pewnie by się u nas przyjął. xD
    Co do burzy, u mnie przed chwilą była, albo jeszcze jest, ciężko stwierdzić, w każdym razie w ogóle się nie ochłodziło. T.T

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezbyt podoba mi się ten styl, lubię zupełnie inną kolorystykę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podoba mi się ten styl zupełnie. Owszem, Japonkom (niektórym) w nim do twarzy, ale sama w życiu bym tak ubrana nie wyszła. ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny i bardzo dziewczęcy styl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie taki kolejny styl-nie styl. Sama w sumie obrałabym coś z pokazanych tutaj na zdjęciach ciuchów jeśli tylko fason by mi pasował :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam jeszcze o takim stylu... To dziwne, bo zazwyczaj byłam na bieżąco. Cóż, chyba nadszedł czas na małą emeryturkę, bo nie mam czasu na coraz więcej rzeczy :v
    Jak znajdę chwilę, wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Akamoji jest śliczny, taki dziewczęcy! Mogłabym się tak ubierać :3.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak słodko :3
    kosodrzewinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cukrowy post :D
    Wczoraj było okropnie ciepło, ale dziś już się poprawiła ta temperatura na szczęście. Ogólnie styl jest okay, ale cały czas bym w takich słodkich rzeczach nie mogła chodzić :D
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Styl już nam się bardziej podoba ale momentami jest zbyt dziewczęcy :)
    U nas już jest bardzo chłodno ale też wolimy taki klimat :)
    Wianuszek jako nagroda jest uroczy ale nie dla nas, więc spokojnie dajemy szansę tym, którzy ucieszą się jeszcze bardziej z takiej wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta miętowa sukienka jest piękna *0*. Moje pierwsze skojarzenie co do VIVI to VIVA -,-".

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz!
Zostaw adres swojego bloga, a na pewno Cię odwiedzę!
ヾ(◍’౪`◍)ノ゙♡