środa, 22 lipca 2015

Jedna koszula na dwa sposoby.

Hej kochani! ヾ(。・ω・)シ

Nie wierzę, że to robię. Naprawdę, stresik straszny! (๑•́‧̫•̀๑) Tak, tam niżej są moje zdjęcia... Nie lubię pokazywać swojej twarzy za bardzo (chyba, że na selfie, na których każdy dobrze wychodzi) i dlatego tak się denerwuję.Dopiero od niedawna zaczęłam nosić latem jakiekolwiek krótsze rzeczy bez grubych rajstop pod spodem, wcześniej nie lubiłam ich pokazywać. Ale ile można się gotować?

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać dwie stylizacje z jedną koszulą, jak to w tytule posta napisane. Koszulę kupiłam na Aliexpress, a dokładnie TUTAJ. Koszula urzekła mnie swoim dziewczęcym wyglądem, w stylu Natural Kei, a do tego cena była całkiem przystępna. (✿ ♥‿♥) Po za wyglądem i komfortem noszenia, brak innych zalet. Prasuje się ją strasznie ciężko, a właściwie to nie da jej się wyprasować w 100% (próbowałam różnymi żelazkami, na różne sposoby) i bardzo szybko się gniecie. Przyszła też z naderwanym jednym guziczkiem. No, ale nie jest taka zła, lubię ją.

Pierwsza stylizacja, to połączenie owej koszuli z krótkimi spodenkami, z "koronkową" (szydełkową?) wstawką. Te spodenki to zdecydowanie mój letni ulubieniec, uwielbiam je! Do tego białe "martensy" w niebieskie kwiatuszki i duża kokarda (uwielbiam takie) również w kwiatuszki. Pewnie niektórzy myślą, że zdrowo mnie pogięło. Martensy w taki upał? Buty są lekkie i wygodne, często zakładam je na spacery.




Druga stylizacja, bardziej w stylu Natural Kei (chociaż, nie jest to w 100% moja definicja tego stylu). Długa spódniczka w kolorze, hm... brzoskwiniowym? Nie wiem, kolory odróżniam, jak stereotypowy facet (*´艸`*). Do tego spinka z kwiatkami, pod kolor, moje lolicie buty, skarpetki z falbanką (ostatnio mam obsesję na ich punkcie) i koronkowa wstążeczka. Moje refleksje? Zdecydowanie powinnam zainwestować w jaśniejsze buciki. A myślałam, że czarne będą uniwersalne 。゚(゚ノД`゚)゚。.




Bardzo chciałam podziękować mojej spacerkowej psiapsi za wykonanie tych zdjęć! Jesteś najlepsza!

Na dzisiaj to już wszystko! Mam nadzieję, że zdjęcia nie są takie złe, jak na pierwszy raz. Zakochałam się w tych filtrach, chociaż zdaję sobie sprawę z tego, że ani mój aparat, ani owe filtry nie oddają prawdziwych kolorów na zdjęciu, a szkoda.
Miłego wieczorku!
 

21 komentarzy:

  1. pierwsze zdjęcie mega mi się podoba <3


    ps. polecam się na przyszłość :P/ roksi

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak na wstępie, o matulu, jaka Ty jesteś prześliczna ^^
    Bardzo mi się podoba bluzeczka, a w szczególności jej kołnierzyk.
    Co do koloru, pewnie, że można powiedzieć brzoskwinka, ale z moim zboczeniem zawodowym, nazwałabym to kremowym chamois (choć może to kwestia wyświetlacza) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może ta spódniczka, jest jak ta słynna sukienka niebiesko-czarno-złoto-biała? :3

      Usuń
  3. Dziewczyno, na selfie też da się źle wyjść. Uwierz mi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne stylizacje, ta druga jest dla mnie szczególnie urocza~ ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. W życiu bym nie pomyślała że zobaczę Cię w takiej dawce bieli. W logiki wydaniu jesteś urocza. Generalnie to bardzo podoba mi się ten styl :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Po 1. Jeżuniu zbawieny jakie ty masz super nogi (ㅇㅅㅇ❀)
    2. Koszula jest super, ten kołnierz wymiata.
    3. Kocham twoje martensy (ノ*゚ー゚)ノ
    4. Czyżbyś była zbieraczką kokardek?! Kocham kokardki ╮(─▽─)╭
    Zdjęcia wyszły super i masz strasznie malowniczą okolicę (^ω^)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne stylizacje, obie mnie urzekły! Na prawdę świetnie wyglądają :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesuu ta koszula jest boska ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się pierwsza stylizacja, a ta koszula jest śliczna. :) Szkoda, że tak ciężko się ją prasuje... :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Propozycja pierwsza bardzo nam się podoba :) Oprócz bluzeczki świetne są te spodenki :)
    No i nie ma co się obawiać zdjęć! Mimo to rozumiemy Cię. Też nie lubimy pokazywać swoich zdjęć dlatego robimy je tak rzadko...

    OdpowiedzUsuń
  12. koszula fajna, jednak polaczylabym ja z czyms w stylu rokku. jak to mowia co kto lubi ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Obydwie wersje są śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie stylizacje przeurocze, a Tobie bardzo ładnie w takim stylu. <3
    Ja natomiast wciąż się nie przełamałam i nie potrafię wyjść do ludzi bez rajstop nawet w taki upał. ^^"

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluzeczka urocza, zwłaszcza podoba mi się na drugiej stylizacji. (´• ω •`) ♡

    ॐ cute-horror.blogspot.com ॐ

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka ty jesteś słodziutka :3
    Stylizacje fajne, ale ja bym się i tak zaparzyła :o
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia ! Takie urocze *-*. Mam jakiś wstręt do wszelkich ozdób na włosy, a wyglądają ładniutko >,<. Te martensy świetnie pasują do całego stroju :D.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne, dziewczęce stylizacje, jakie lubię:) Choć niektóre zdjęcia były lekko rozmazane, miło się patrzyło. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz!
Zostaw adres swojego bloga, a na pewno Cię odwiedzę!
ヾ(◍’౪`◍)ノ゙♡