sobota, 18 lipca 2015

Ant-man.

Hej!

Ale dzisiaj wyjątkowy upał, nie da się żyć. Myślałam, że po burzy będzie lepiej, a było jeszcze gorzej. Dusznooo! Jak sobie radzicie w takie upalne dni? My z lubym postanowiliśmy wybrać się do klimatyzowanego kina na Ant-mana :3. Jako fanka Marvela, która przegapiła nowych Avengersów, nie mogłam sobie tego odpuścić.  Przy okazji zaopatrzyłam się w koszulkę z Iron Man'em (moja miłość :3).

Wiecie kto mnie zaraził marvelową obsesją? Jeden z chłopaków z ośrodka, w którym jestem wolontariuszką, a wcześniej byłam praktykantką. Nadal uśmiecham się do siebie, jak wspominam o wycinaniu masek Iron Mana, Hulka, czy konstruowania wyrzutni sieci Spidermana z tektury. Pęcherze na palcach rekompensowała dobra zabawa z chłopakami. A przy okazji Mateusz zaraził mnie swoją pasją. Tak, on naprawdę był zafascynowany superbohaterami. Najlepsze praktyki ever. Szkoda tylko, że te wszystkie dzieciaki zmagają się z tak poważnymi chorobami.
Jestem zachwycona filmem! Naprawdę, chociaż baaardzo różni się od swojej komiksowej wersji. Za to mamy dużo nawiązań do Avengersów i owej wersji komiksowej. Ponadto dużo humoru i świetne efekty specjalne.
Nie będę tutaj pisać recenzji, ani spoilować fabułą, ale wszystkim, którzy mają ochotę na dobrą zabawę polecam ten film.
Kapitan Ameryka też może być ^^
Kończę już tę krótką, pozbawioną sensu, lajfstajlową notkę i wracam do leniuchowania z moim ukochanym. W poniedziałek wracam do domu i przygotuję dla Was coś bardziej ambitnego!
Tymczasem zapraszam Was na mojego Aska i Instagrama.
http://ask.fm/irysekkhttps://instagram.com/irysekk/
 Trzymajcie się chłodno i uważajcie na siebie w takie upały!

13 komentarzy:

  1. Fajnie, że film Ci się podoba. Ja nie oglądam filmów, bądź telewizji. ^^; Nawet nie wiedziałam, że jest nowy film tego typu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie potrafię. Nie potrafię zafascynować się tudzież polubić współczesnego kina.
    A na takie dni jak dzisiaj mam też sposób .. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja o dziwo w tym roku praktycznie w ogóle nie odczuwam upałów, nie zaprzeczam, że jest to zasługa tego, że praktycznie cały czas siedzę w swoim pokoju, który jest najchłodniejszym miejscem w domu. Ogólnie jestem strasznie marudna, jeśli o upały chodzi, więc wolę w tym czasie nigdzie nie wychodzić. ^^"

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedynym z tych filmów jaki lubię jest Iron Man, tak to jakoś mnie nie przekonują. Ale skoro polecasz to może dam im jeszcze jedną szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. teraz jedyne a co chce isc do kina to ten pacman biegajac po ulicy miasta.
    za avengersami jakos nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem zbytnio fanką filmów o superbohaterach, nie wiem dlaczego :D Jedyne co lubię z Marvela to serial Agents of Shield :)
    Ty też się chłodno trzymaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czemu mnie avengersy i inne cuda w tym stylu wcale nie ruszają :CCC

    OdpowiedzUsuń
  8. O, to już jest :o Musze koniecznie obejrzeć. Kolejny marvelowski film do kolekcji. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Totalnie nie nasze klimaty :) Już tak sporadycznie bywamy w kinie, że nawet na minionki nie poszłyśmy a bardzo nas ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też jestem fanką Marvela ;3 Szczególnie Wolverina i X-manów. Podziwiam Cię, że chciało Ci się gdziekolwiek wychodzić w ten upał XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Film mnie zaciekawił i to bardzo;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś czuję, że jak wrócę do domu po małym wyjeździe nie będzie tego filmu w kinie ;-;. Muszę to obejrzeć bo wydaje się być naprawdę ciekawe :D.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz!
Zostaw adres swojego bloga, a na pewno Cię odwiedzę!
ヾ(◍’౪`◍)ノ゙♡