sobota, 11 lipca 2015

Mój drugi Kawaii Box!

Hej, hej! :3

Nadszedł czas na pokazanie, cóż skrywało się w moim drugim Kawaii Box'ie! Ten był wyjątkowo smakowity i alpakowy. A ja kocham dobre jedzonko i alpaki! 
Przepraszam za słabą jakość zdjęć, ale byłam tak podekscytowana zawartością tego boxa, że się nie przyłożyłam. Zawsze jestem taka roztrzepana i w gorącej wodzie kąpana T^T.
O poprzednim Kawaii Box'ie, a także o tym, czym on jest przeczytacie w poprzedniej notce na ten temat.



1. Okitoki Notebook Set.
Słodki notesik z długopisem i sznureczkiem, na którym można go zawiesić. Z tyłu znajduje się szablon do odrysowywania słodkich kształtów. Zdecydowanie przyda mi się na uczelni!

2. Meji Petit Gum.
Słodycze to ta część boxa, na którą czekam najbardziej. Uwielbiam poznawać nowe smaki, zwłaszcza te słodkie! Gumy są przepyszne, kojarzą mi się z dzieciństwem i są takie orzeźwiające. Niestety, nie da się z nich robić duuuużych balonów T^T.

3. Rilakkuma Mini Letter Set.
Jejku, to jest absolutnie przeurocze! W zestawie mamy dwa malutkie znaczki (?), małe papeterie i maleńkie koperty. Uwielbiam takie gadżeciki *.*. Może wyślę na nich list ukochanemu? :3

4. Chocolate Bar Comb.
Niczym szwajcarski scyzoryk! Gdyby był brązowy, rzeczywiście wyglądałby, jak czekolada. No cóż, mały, praktyczny i wszędzie się zmieści. Zdecydowanie przydatna rzecz!

5. Alpaca Stickers.
 Dużo słodkich alpak, robiących różne słodkie rzeczy! Uwielbiam takie naklejki, ozdabiam nimi karteczki, listy, prezenty, a nawet telefon :3.

6. Harajuku Crepe Charm.
Zjadłabym... Ten naleśniczek jest w dotyku, jak prawdziwy naleśnik! Na pewno wkrótce ozdobi mój telefon, albo torebkę.

7. Neon Bow Hair Band.
Cudo! Uwielbiam ozdabiać swoje włosy takimi słodkimi gumeczkami, na pewno przyda się w upalne dni!

8. Alpaca Eraser.
Zdecydowanie mój faworyt! Alpakowa gumka do mazania. Jest taka urocza *.*! Idealnie będzie pasować do mojego alpakowego piórniczka, tylko... szkoda mi będzie jej używać.

9. Panda Color Pen.
Panda... Kto nie lubi pand? Te troszkę nie wyglądają, jak pandy, ale i tak są mega słodkie. Uwielbiam takie słodkie rzeczy, nie ma to jak skompletować sobie słodką wyprawkę studenta :3.

10. Banana Mini Plush.
Banany są zdrowe, pyszne i tanie xd. Ten jest jeszcze mięciutki i milutki w dotyku, ozdobi mój skrzydlaty plecak.

11. Doughnut Squishy Charm.
Prawie, jak Hello Kitty. Uwielbiam takie mięciutkie zawieszki, niestety... kolor i nadruki bardzo szybko z nich schodzą. Pewnie przyczynia się do tego fakt, że ciągle je ściskam i się nimi bawię ^^.

12. Alpaca Card Holder.
Bardzo praktyczna rzecz. Często nie chce mi się brać torebki, a tutaj mogę schować małe rzeczy, jak karty do bankomatu, czy bilety bez obawy, że się zniszczą. Zapinam sobie przy spodniach/spódniczce i mam fajną, praktyczną ozdóbkę.


Otrzymałam jeszcze jedną nominację do LBA, którą pominęłam w poprzedniej notce (głupia ja!). Oczywiście bardzo za nią dziękuję, jest mi bardzo miło i czuję się z tym fajnie :3.

Nominacja od Kandis.

1. Co sprawiło, że zaczęłaś interesować się M&A?
Czarodziejka z Księżyca, a jakże ^^. Od 12 roku życia w tym siedzę i nie przestaję maniaczyć.
2. Plany na wakacje ?
Z moją miłością i przyjaciółmi nad morzem!
3. Najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłaś w swoim życiu 
Nie powiem, bo to brzydko się chwalić swoim brakiem umiaru w jedzeniu i piciu.
4. Co sądzisz o książkach/ich czytaniu ?
(…) umysł zaś potrzebuje książek, podobnie jak miecz potrzebuje kamienia do ostrzenia, jeśli oczywiście, ma zachować ostrość.
5. Potrafiłabyś przeżyć bez wszelkich technologii typu telefon, TV?
Nie, jestem uzależniona od swojego telefonu xd.
6. Mogłabyś w każdej chwili porzucić blogowanie ?
Dopiero zaczęłam, ciężko pracuję nad tym, aby zdobyć czytelników. Jak mogłabym Was opuścić?
7. Posiadasz zwierzątko ? 
Piesełka i kotełka :3
8. Uprawiasz jakiś sport ?
Bogowie, nigdy w życiu.
9. Lubisz mieć porządek czy może wszystko Ci jedno (tak jak mi XD)
Zależy, czasami doprowadzam swój pokój do takiego syfu, że aż mi wstyd przed samą sobą.
10. Wierzysz w prawdziwą przyjaźń ?
Nie tylko wierzę, ale i posiadam najwspanialszą przyjaciółkę na świecie.

Kończę bo... zobaczcie kto do mnie przyjechał!

21 komentarzy:

  1. Musiałam najpierw przeczytać pierwszą notkę, żeby dowiedzieć się, co to w ogóle za inicjatywa. xD Ogólnie mega ciekawy pomysł i świetnie się sprawdza, tak jak w Twoim przypadku, jako prezent. <3 Naleśnikowy brelok jest mega słodki! A banan to już w ogóle podbił moje serce! Ogólnie wszystko jest takie śliczne, różowiutkie i ładnie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesłodkie są te drobiazgi ! *.* Tak patrzę na tą przywieszkę na karty.. i kurczę, przydałoby się coś takiego. To takie praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku czego tam nie było :D Wszystkie pluszowe gadżeciki same byśmy ściskały i ściskały i na końcu nic by z nich nie zostało :P
    Pandy na długopisie są... specyficzne ale i tak słodkie xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Te wszystkie alpaki *_______*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę >.< Te alpaki mnie pragną ;_; Bogowie! To wszystko jest takie urocze ^^ Hm. Ja bym pewnie ugryzła tego donuta :oo

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem jak smakuję te słodycze. :P Sporo tych akcesoriów, fajnie wyglądają te rzeczy. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżuniu ten banan *o* Porządam go ;v Te kawaii boxy są super ;3

    Klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. urocze te wszystkie rzeczy<3 Już obserwuję i dziękuję za komentarz! Mam nadzieję, że mogę liczyć na powiadamianie o postach;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczniutko *.* notesik zdobył moje serce

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczniutko *.* notesik zdobył moje serce

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie cudowne rzeczy, marzę o dużej pluszowej alpace :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O boże jak różowo i słodko. Aż dostałam czkawki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Już od jakiegoś czasu zastanawiam się nad zamówieniem kawaii box'a jednak trochę odstrasza mnie cena. Ale widząc jakie rzeczy dostałaś chyba w końcu się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gumy były pyszne <3 omomommmnmoom... :D ale ten grzebyk z lusterkiem - MEGA <3 /roksi

    OdpowiedzUsuń
  15. http://my-kawaii-dreams.blogspot.com/2015/07/url-song-tag.html pam paka pam~! Trafiona-oznaczona~~ A wszystko wygląda tutaj tak super... też chce kawaii boxa~! *^*

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie to wszystko słodkie i alpaki są ! <3. Dziki za odpowiedzenie na pytania :D.
    PS. Niesamowicie urocze tło *-*.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale słodki!

    Pozdrawiam,
    Wyznania Azjatoholiczki

    http://wyznania-azjatoholiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. You ought to be a part of a contest for one of the finest blogs on the web.
    I most certainly will highly recommend this blog!

    OdpowiedzUsuń
  19. Highly energetic article, I liked that a lot. Will there be a part 2?

    OdpowiedzUsuń
  20. If some one needs expert view regarding blogging afterward i recommend him/her to go
    to see thiss website, Keep up the nice job.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz!
Zostaw adres swojego bloga, a na pewno Cię odwiedzę!
ヾ(◍’౪`◍)ノ゙♡