środa, 8 lipca 2015

Ulubieńcy czerwca + dużo LBA.

Hej!

Żyję! Byłam we Wrocławiu, było fajnie, ale nie było internetu - stąd brak notek. Wybaczycie? Chociaż myślę, że poprzednia notka zasługuje na bycie widoczną cały czas. Dodatkowo, przez ten czas, jak mnie nie było, zyskałam sporo obserwatorów. Może wolicie, jak milczę? ^^
Czerwiec minął już dawno, ale skoro prowadzę ulubieńcowy cykl to notka musi być!
Zaczynamy!

1. Ciuch miesiąca.
A właściwie kapelusz. Dodatek? Koci kapelusz skradł moje serce! Szukałam czegoś fajnego nad morze, a nie mogłam się przekonać do zwyczajnych kapeluszy. Jako kociara zdecydowałam się właśnie na ten i pomimo obaw, że będzie kiepskiej jakości - zamówiłam go. Po za tym, że w podróży zgniotło się jedno uszko (już wyprostowałam ^^) jest świetny i wszystkim stylizacjom w stylu Natural Kei nada mój charakter... charakter kociary!


2. Kosmetyk miesiąca.
A właściwie - kosmetyki. Czytając sobie Bravo Girl (z ciekawości, co się zmieniło od czasu aż byłam gimbuskiem ^^) natrafiłam na artykuł o tej linii kosmetyków i wydały mi się idealne do mojej twarzy. Jak szaleć to szaleć! Kupiłam całą serię i nie żałuję. Jak narazie, działają, twarzy mi nie wypaliło i pięknie pachną.
Ziaja z liśćmi manuka - zdecydowanie polecam!
3. Książka miesiąca.
Coś dla fanów postapokalipsy, a ja do nich się zaliczam. Piter - kolejna genialna i trzymająca w napięciu książka z uniwersum Metro. Mamy tu jakiś fanów? :3

4.  Jedzonko miesiąca.
Arbuz! Zdecydowanie tak! Z moją przyjaciółką potrafimy zjeść na raz całkiem sporą ilość tego cudu natury. Najlepszy jest taki prosto z lodówki - lepszy niż lody.
5. Manga miesiąca.
Przyjaciółki - jednotomówka. Piękna opowieść o naprawdę szczerej przyjaźni... a może o skrajnym egoizmie? Ocenę pozostawiam Wam.
6. Anime miesiąca.
Yuru yuri! Ostatnio powracam do tych śmiesznych anime, bez głębokiej fabuły. Nie chce mi się myśleć w takie upały, więc to idealna rozrywka. Sceny z tego anime nigdy nie przestają śmieszyć ^^.

7. Film/serial miesiąca.
Minionki - byłam na premierze ^^. Nie mogłam sobie tego odpuścić. Całe kino pełne dzieciaków i my... samotna para "dojrzałych" studentów, ale bawiłam się świetnie.

8.  Piosenka miesiąca (j-pop).
Zdecydowałam się na Oh, love&peace od μ's, jest urocza, słodka i wesola, jak cały ten zespół.
9. Piosenka miesiąca (inna).
Wracam ostatnio do starszych piosenek i wpadłam na tą. Jedna z moich ulubionych, a ten teledysk jest jej dopełnieniem.


A teraz czas na LBA! Bardzo się cieszę, że ponownie zostałam nominowana (można tak?) i chętnie odpowiem na pytania, ale nie nominuję nikogo, gdyż do każdej z osób, mam indywidualne podejście i każdą chciałabym zapytać o coś innego. ^^

Nominacja od Yōko.  
 1. Jaki są Twoje ulubione słodycze?
Hmm... chyba najbardziej lubię białą czekoladę ^^.
2. Ile czasu średnio siedzisz na laptopie/komputerze?
Bardzo dużo. Piszę bloga, pracę magisterską, gram i rozmawiam z chłopakiem.
3. Czy masz jakiś konkretny styl ubierania? Jaki?
Kiedyś byłam Gothem, potem przeszłam na Aomoji (i chyba nigdy z niego nie zrezygnuję w 100%), a teraz idę w Natural Kei.
4. Masz rodzeństwo?
Mam dwóch starszych braci.
5. Jakie masz plany na te wakacje?
Spędzić je ze swoim ukochanym i pojechać nad morze.
6. Łatwo się z Tobą zaprzyjaźnić ?
Nie, jestem samotnikiem i bardzo ciężko zdobyć moje zaufanie.
7. Czy piszesz posty "na zapas" ?
Nie, ale mam zamiar zacząć, zwłaszcza wtedy, kiedy wyjeżdżam do Wrocławia.
8. Co ci się nie podoba w twoim otoczeniu ?
Zawiść innych osób i to, że niektórzy są wiecznie niezadowoleni.
9. Ile czasu już piszesz bloga?
Od kwietnia ^^.
10. Opiszesz nam swój pokój?
Dużo fioletu i różu, dużo Sailor Moon i dużo pluszaków.
11. Masz przekłute uszy? Jakie kolczyki najczęściej nosisz?
Kiedyś miałam, ale mi się zrosły. Nosiłam wtedy takie urocze, fioletowe kolczyki z piesełkami.

Nominacja od Yoona.  
1. Jakiego wykonawcę/zespół najbardziej lubisz?
Chyba Nightwish, jest klimatyczny i taki baśniowy.
2. Czy odżywiasz się zdrowo?
Staram się. Mam pewne zdrowe nawyki, ale też często ulegam pokusom ^^.
3. Jaki kraj chciałabyś odwiedzić?
Oczywiście Japonię!
4. Ile czasu zajmuje ci poranna toaleta (czesanie, malowanie itp.)?
Około 1,5h. Wstaję rano wcześniej, jem śniadanie i powoli się ogarniam. Dla mnie to czas relaksu i nie lubię się spieszyć.
5. Jaki jest twój ulubiony film?
Nie ma takiego, a właściwie... jest ich mnóstwo.
6. Masz zwierzątko? Jakie?
Mam psa i kota.
7. Twoja ulubiona pora roku to... Dlaczego?
Jesień, najpierw wszystko robi się złote i kolorowe, a potem mroczne i smutne. No i mam urodziny!
8. Co najbardziej w sobie lubisz?
Włosy i oczy.
9. Lubisz sprzątać?
Nie, ale muszę ^^.
10. Chcesz sobie zrobić tatuaż? 
Chcę. Księżyc wypełniony galaxy na łydce.


Nominacja od Dominika
 
1. W jakim wieku nauczyłaś się czytać i jaki tytuł nosiła pierwsza książka, którą przeczytałaś samodzielnie?
Nie pamiętam, a co do książki to chyba o tym kotku, co był chory i leżał w łóżeczku ;)
2. Ile znasz języków i jak biegle nimi władasz?
Tylko angielski i myślę, że całkiem dobrze mi idzie, ale nie miałam okazji się jeszcze sprawdzić, np. w rozmowie z obcokrajowcem. Troszeczkę ogarniam też japoński, bo słucham go odkąd zaczęłam oglądać anime.
3. Wolisz gdy życzy ci się zdrowia czy pieniędzy?
Pieniędzy, za pieniądze można sobie kupić dobrą opiekę lekarską. Chociaż wolałabym jej nie musieć kupować.
4. Interesujesz się jakimś sportem, uprawiasz go?
Nie lubię sportu, chociaż jeśli muszę to wybieram pływanie.
5. Opisz scenę z filmu, której nigdy nie zapomnisz i oglądałaś setki razy.
Jest taka scena, której nie zapomnę, ale też nigdy jej nie obejrzę. Ostatnia scena z filmu Chłopiec w pasiastej piżamie. Nie opiszę jej, bo nie chcę nikomu psuć oglądania, ale była dla mnie mocno traumatyczna.
6. Jaka jest twoja wymarzona podróż?
Do Japonii, dokładnie do Tokio. Harajuku i Akihabara, o tym marzę.
7. Piosenka, która chodzi ci cały czas po głowie to...
Jejku, te z reklamy podpasek Always... siedzą mi w głowie, rujnują psychikę i strasznie irytują... mam dość T^T Takie reklamy powinny być zakazane!
8. Masz już jakieś plany na przyszłość?
Nie mam wyboru, muszę je mieć, bo kończę studia. Chcę rehabilitować dzieci autystyczne, to moje największe marzenie.
9. Jaki jest twój ulubiony zapach (i wcale nie chodzi o perfumy ;>)
Zapach płynu do prania z koszulki mojego ukochanego, uwielbiam się w niego wtulać.
10. Ile czasu dziennie spędzasz w internecie?
Bardzo dużo, tyle ile mogę.

17 komentarzy:

  1. chciałabym Cie widzieć podczas robienia tego tatuażu :D /roksi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecież Cię zapraszałam do Wrocławia :*

      Usuń
  2. Kapelusik jest uroczy!! Też taki chcemy! :D
    Kosmetyki Ziaja są również naszymi ulubionymi. Arbuzy kochamy tak mocno jak inne owoce typu truskawki, ale najlepsze są te z własnego ogródka, choć w tym roku będzie dość mało arbuzów :/
    Na minionki też chcemy w końcu się wyrwać, są uuurocze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, jaki fajny kapelusz *_* Ostatnio uznałam, że jakiś by mi się przydał, bo mi za bardzo w głowę grzeje jak wychodzę... będę musiała poszukać czegoś fajnego, chociaż boję się online, a w normalnych sklepach żadnego fajnego nie widziałam :C

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam arbuzy. Na gorace dni w.sam raz jak i na diete.
    Koci kapelusz swietny, ale.nie w moim stylu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj z powrotem :)
    Używam ziaji manuka i też bym każdemu poleciła. Arbuz najlepszy na upały! :)
    Mam tak samo z poranną toaletą. Nie lubię się stresować brakiem czasu z rana.
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten kapelusz ^^

    bajeerancko.blogspot.com - Zachęcam do obserwacji ;) Poklikasz w bannery? ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Arbuz, blehm, przejadłam się :) Kapelusik masz uroczy ^^ pasuje do Ciebie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten kapelusz jest słodki! Kociara rozumie. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te miesięczne podsumowania. xD
    Boże jaki przeuroczy kapelusz! Ja wyglądam debilnie w każdym nakryciu głowy, więc bardzo zazdroszczę ludziom, którym takie rzeczy pasują. >.<
    Właśnie chciałam spróbować tej linii kosmetyków, bo to też rzeczy do mojego typu skóry a od lat korzystałam tylko z podobnych produktów od nivei, czasami garniera, więc chyba czas najwyższy nieco poeksperymentować. xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Też muszę sprawić sobie jakiś kapelusz bo jak były te straszne upały głowę miałam mocno nagrzaną XD. Ostatnio arbuz spadł mi na białą bluzkę ale co z tego i tak był dobry :D. Przyjaciółki takie popularne <3. Zacięłam się na jakimś odc Yuru trzeba kiedyś wrócić. No i Minionki też muszę nadrobić!. Też Cię nominowałam do LBA ale jak teraz patrze to kom z info jakimś cudem się nie opublikował więc może kiedyś odpowiesz na pytania >,<.

    OdpowiedzUsuń
  11. kapelusik cudny :)
    hmm anime miesiąca? ja często wracam do junjo romantica (jakoś tak się pisało) teraz czekam na 3 sezon ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę tę mangę przeczytać! Obecnie oglądam ore monogatari :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Wrocław...chciałabym też tam kiedyś pojechać! a ten koci kapelusz jest mega uroczy :) oj też miałam się wybrać na Minionki, ale moje lenistwo jest tak ogromne, że zrezygnowałam :/ Zgadzam się, że arbuzy to cud natury! :D uwielbiam je!
    obserwuję :)
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocie kapelusze są świetne! :D Ja ostatnio więcej arbuza jadła, uwielbiam go schłodzonego na upalne dni.

    A przy okazji, zmieniłam adres bloga. Teraz jest http://wkociejkrainie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten kapelusz jest przeuroczy! Szkoda,że nie można zaobserwować bloga,szukałam opcji ale nie widzę...
    tacy ulubieńcy to fajna sprawa,nieststy na własnym blogu musze się trzymać schematu i nie bawić w takie rzeczy:((( żałuję bo wygląda ekstra

    pozdrawiam
    www.japonskiwachlarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Proszę, link : http://bokochamjaponie.blogspot.com/2015/06/mini-recenzja-mushishi-tom-1-manga-lba.html . Zapisałam Ciebie jako " O modzie azjatyckiej po swojemu", a nie "Cute World by Iris" może dla tego nie mogłaś znaleźć >,<.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz!
Zostaw adres swojego bloga, a na pewno Cię odwiedzę!
ヾ(◍’౪`◍)ノ゙♡