środa, 17 czerwca 2015

Osoby, które mnie inspirują - Świat.

Dzieeeeeeeeeeeń dooobry!

Oto ja! Nowo narodzona Iris! Cała i zdrowa! Nie sądziłam, że przy 30 stopniach można tak chorować. Ale już jest dobrze, trochę przespałam, trochę przewegetowałam i wróciłam do Was z kolejną porcją inspiracji.
Dzisiaj druga i ostatnia (?) część cyklu o osobach, które mnie inspirują. Tym razem "światowo" ^^". Gotowi?
Pierwszą część znajdziecie -> tutaj <-

1. Uchida Aya.
Niewątpliwie słodka dziewoja, z dość popularnej grupy idolek μ's. Myślę, że więcej powie Wam imię Kotori... Minami Kotori. Tak to osoba, która podkłada głos za Kotori z anime Love Live School Idol Project. Uwielbiam ją! Jest słodka i uśmiechnięta. Wiem, że za taki wizerunek odpowiada w dużej mierze japoński "przemysł idolowy", ale za to chyba ich kochamy, prawda? W każdym razie, lubię zarówno wersję realną, jak i animowaną. Jej wokal może nie jest piękny, ale brzmi słodko i radośnie.

2. Hikapudayo.
Szczerze? Nie mam pojęcia kim jest ta osoba. Znalazłam ją przypadkiem, przez Instagram i... zakochałam się *.*.  Wydaje mi się, że jest modelką, ale nie jestem tego pewna. Lubię na nią patrzeć (wiem, dziwnie to brzmi). Podoba mi się jej styl, jej włosy i to pyszne jedzonko, które często wrzuca na Instagrama :3. Taka urocza osóbka zdecydowanie, jest dla mnie inspiracją.
Spotkałam ją tutaj.


3. Anzujaamu.
Osóbka dość znana wszystkim fanom j-fashion. Dużo osób ją lubi, dużo nienawidzi. Dla mnie, jest mistrzynią słodkiego makijażu. Jestem pod wrażeniem tego, co potrafi zrobić ze swoją twarzą! Zawsze jej zazdrościłam, że jest taka słodka... do czasu, aż zobaczyłam ją bez makijażu. Bez makijażu, jest zwyczajna, ale dalej urocza. Chyba właśnie dlatego ją lubię.
Blog Anzu zobaczysz tutaj.

4. Rainbowholic.
 Znalazłam ją przypadkiem, gdzieś w mrocznych odmętach Facebooka. I znowu miłość od pierwszego wejrzenia. Dziewczyna jest mniej więcej w moim wieku, a wygląda bardzo młodo (ten sam "problem", co u mnie), ma niesamowity talent do tworzenia uroczych stylizacji i marzenie, aby posiadać własną, słodką kawiarenkę. Oby wszystko poszło po jej myśli!
Poznaj Rainbow tutaj

5. Kotakoti.
Żywa laleczka, jest naprawdę śliczna. Tak śliczna, że nie wiem ile w tym Photoshopa, a ile natury. Ale lubię ją za jej laleczkowaty wygląd i za miłość do Sailor Moon. Do tego bardzo podobają mi się jej piękne włosy i makijaż.
Laleczkę pooglądać możesz tu.

Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam. Szykuję dla Was pewną specjalną notkę, a po za tym, czekam na drugiego Kawaii Box'a, więc mam o czym pisać ^^.
A może Wy macie jakieś propozycje? O czym chcielibyście abym pisała?
 Czekam na Wasze odpowiedzi!

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam Anzujaamu i Katakoti <3
    Zaciekawiła mnie też Hikapudayo i na pewno poszukam jeszcze coś na jej temat :3

    http://hime-ari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że już się lepiej czujesz ^^ Nie choruj tak często...
    To fajnie mieć osoby, które inspirują, nawet jeśli nikt wokół nie ma podobnych modeli do naśladowania, ale każdy jest cudowny jeśli jest rozsądny i związany z tym co nam sie naprawdę podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam nikogo stąd </3
    Może dlatego, że nie mam instagrama i jakoś nie ma czasu i chęci go zakładać... Postaram się zmotywować kiedyś do tego :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za info w sprawie podkładania głosu postaci z LLSIP :) Bardzo lubimy Kotori :) Z pozostałych znamy oczywiście Kotakoti. Swego czasu tak nas zafascynowała, że sporo siedziałyśmy w sieci aby się dowiedzieć na jej temat trochę więcej. Photoshop to już jedna sprawa ale wydaje nam się, że już ma problem z utrzymaniem swojej prawdziwej osobowości. Może lepiej tego nie pisać tak publicznie xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Inspirujący wpis. Nawet nie słyszałam o tych postaciach. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kotakoti jest jest jedną z najbardziej przerobinych "amerykańskich kawaii idolek" tak samo jak sama Kiki Kannibal. Kiedyś też uważałam ja za słodką xd Hikapudayo jest często renlogowana przez osoby które obserwuje na tumblurze i również wydaje mi się ze ma coś wspólnego z modelingiem.
    Czekam na specjalną notkę *-* bo domyślam się ze ma to związek z wczorajszym esemesem .. :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze osoby :D! Z jakiegoś powodu linki nie chcą mi wskakiwać, ale z opisów i zdjęcia najbardziej mi się rzuciła w oczy rainbowholic.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo ślicznych osób widzę... można popaść w kompleksy po takiej dawce. haha xD Ja chyba raczej jako tako nie mam osób, które by mnie inspirowały... od kazego czerpię po trochu xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Hikapudayo pracuje w Swankiss'ie, więc czasami pracuje jako modelka :).
    Co do Kotakoti - bardzo lubię jej buźkę, ale da się znaleźć dużo informacji w necie o tym, że jest rasistką itd. dlatego też za nią nie przepadam :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Kotakoti jest śliczna, ale chyba nie jest Japonką, prawda? :)
    Może dla odmiany zrób post o mężczyznach :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie są przeurocze! ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Z Ayą zgodzę się w 100 % :D. Wow druga pani ma nawet pomalowane brwi na różowo XD. Makijaż to jednak niesamowita rzecz :O. Kotakoti znam, ale średnio podobają mi się ludzi, którzy stylizują się na lalki (chociaż kiedyś szczerze byłam nimi zafascynowana).

    OdpowiedzUsuń
  13. Brakuje mi tylko Venus Angelic i Kittyphiny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są to osoby, które mnie inspirują. Zwłaszcza Venus Angelic :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za komentarz!
Zostaw adres swojego bloga, a na pewno Cię odwiedzę!
ヾ(◍’౪`◍)ノ゙♡