sobota, 25 kwietnia 2015

Lolita shoes - Spreepicky.

Cześć! ♡(.◜ω◝.)♡

Dzisiaj mam dla Was recenzję butów od Spreepicky, o których wspomniałam już w poprzedniej notce.
Lolicie buty były moim marzeniem, odkąd dowiedziałam się, kim są lolity (czyli od gimnazjum). Dopiero niedawno zdecydowałam się zakupić takie buty. (=`ω´=)

Przy wyborze tych odpowiednich i jedynych w swoim rodzaju, kierowałam się przede wszystkim praktycznością. Chciałam żeby były to buty, które można nosić na co dzień (także na uczelnię), czyli bez przesadnej ilości pasków i kokardek, w stonowanym kolorze oraz na niskim obcasie (wygoda i bezpieczeństwo w jednym (* >ω<)).
Wybór padł na te od Spreepicky. Dostępne są w dwóch wariantach kolorystycznych: jasny fiolet i czerń.
Jako, że chciałam aby buty były bardziej uniwersalne i pasowały do wszystkiego, zdecydowałam się na czerń.
Tak buciki prezentują się na stronie Spreepicky:


Bardzo długo wahałam się przy wyborze rozmiaru, stopę mierzyłam chyba z pięć razy. W końcu wybrałam i dokonałam zamówienia. I tu czekało mnie miłe zaskoczenie... Właścicielka sklepu napisała do mnie i zapytała o rozmiar moich stóp w centymetrach, ponieważ chciała mi pomóc w dobraniu rozmiaru.
Było to spowodowane tym, że sklep nie przyjmuje zwrotów butów. To bardzo miłe z ich strony, że troszczą się o dobro klienta. (´ε` )♡
Buty zamówiłam na początku marca, paczka przyszła po dwóch tygodniach i tutaj kolejna niespodzianka; oprócz butów dostałam jeszcze złoty naszyjnik ze skrzydełkami i pocztówkę z Sailor Moon Crystal, ręcznie wypisaną. Bardzo fajnie z ich strony ❤.
Zdjęcie z mojego Instagrama :3
 Niewątpliwą zaletą tych butów, jest ich wygląd. Są skromne i uroczę, a obcas jest niski (5,5 cm). Buty posiadają dwa paski, które po za walorem ozdobnym, trzymają stopę w miejscu, co sprawia, że nie obcierają i nie spadają z nóg.
Moje buciki w pełnej okazałości, po miesiącu noszenia:

 Od razu zaznaczam, że nie są porysowane, tylko zakurzone (zauważyłam to dosłownie przed chwilą). Więc to ich duży plus, zważając na to, że jestem straszną niezdarą i co chwilę się o coś potykam, albo w coś kopię (✖╭╮✖).
To, co rzuca się w oczy na tych zdjęciach (kliknij na nie, aby powiększyć) to wystający spod kokardki klej, na szczęście od góry jest niewidoczny, a sama kokarda trzyma się solidnie.
O ile pod piętą buty są mięciutkie i wygodne, to na czubkach, pod palcami są strasznie twarde. Wczoraj chodziłam w nich cały dzień i do teraz bolą mnie stopy (´;ω;`). Ale kupiłam już do nich specjalne żelowe wkładki i mam nadzieję, że to załatwi sprawę.
Buty na nogach prezentują się w ten sposób:

Moje stanowisko pracy :3
Podsumowując, gdyby nie to, że są tak niewygodne i moje stopy teraz bardzo cierpią dałabym im 10 punktów na 10, ale za moje cierpienie dostają zasłużoną 9.

Koleżanka powiedziała, że dodaję za mało swoich zdjęć X_x
Muszę już kończyć dzisiejszą notkę, gdyż wzywają mnie obowiązki w postaci nieszczęsnej pracy magisterskiej. Powiem Wam w tajemnicy, że nie chce mi się tego pisać (;へ:). Pogoda taka śliczna, majówka się zbliża, a ja piszę o niepełnosprawności i upośledzeniach. Może ktoś chce to napisać za mnie?
 (。・//ε//・。)

Do zobaczenia w następnej notce! ꒰˘̩̩̩⌣˘̩̩̩๑꒱♡

25 komentarzy:

  1. Buciki wyglądają prześlicznie. Oczarowały mnie te w kolorze liliowym, ale czarne na pewno są praktyczniejsze w codziennym użytkowaniu.
    Aż mi się takie zamarzyły. :> Pragnę iść w kierunku gothic lolit (na razie pozostaje to na etapie marzeń i kompletowania garderoby) i myślę, że byłyby całkiem niezłe. Jak sądzisz? ^w^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj też na Bodyline, wydaje mi się, że są tańsze i może będą wygodniejsze niż te moje :3

      Usuń
  2. Słodkie *_*
    seeanedesu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze buciki :) Nawet do jeansów ze słodką górną odzieżą by pasowały naszym zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak, ale ja nie noszę spodni :(

      Usuń
    2. No a my nie nosimy spódnic/sukienek xD Dla każdego będą pasować :P

      Usuń
    3. Szkoda, że są niewygodne :<

      Usuń
  4. Przeurocze buty! Lolicie buty skradły moje serce.
    Też mam zamiar jakieś zakupić ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Buciki przeurocze. Sama bym takie chciała na co dzień i nie tylko. Uwielbiam takie pięknie wykonane obuwie, które dodaje naszym stopom ładnego wyglądu. Szkoda, że są póki co niewygodne. Mam nadzieję, że się rozchodzą. Zapraszam do mnie, dziś na słodkie tiramisu. Pozdrawiam cieplutko. Megly. (www.megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba będę musiała wspomóc się wkładkami :3

      Usuń
  6. Wow .. śliczne są te buty (´∀`)!

    OdpowiedzUsuń
  7. idealne buty właśnie jakis czas temu szukałam podobnych ale na trafialam na zbyt przekombinowane ; p i ostatecznie dalej mam buty z sieciowek .
    bardzo ciekawy blog pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość ma o tą jedną kokardę za dużo niestety :<
      Dziękuję <3

      Usuń
  8. Już od jakiegoś czasu właśnie ten model mi się marzy *_*
    Muszę ograniczyć kupowanie ,ale te buty to mój ,,must have" :P
    Powiedz, mimo tego cierpienia warto?

    http://hime-ari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci jak pochodzę w nich z wkładkami żelowymi :3

      Usuń
  9. Cudne buciki ♥
    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    by-natalixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejciu, jakie śliczne buciki. Ile ja bym za takie dała <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ^^ Piekne buciki <3 Sa bardzo niewygodne, czy da sie jeszcze w nich jakos wytrzymac? >-< no i czy z wkladkami wygodniej?
    http://niezbytogarniete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przesłodkie są te buty, wskoczyłabym w te, w jasnej odsłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Buciki są śliczne. Od razu skojarzyły mi się z Japonią. Sailor Moon - moje ulubione anime. Nawet po latach oglądałam je kilka razy, chociaż fabuła wydawała mi się już nieco za dziecinna. Czarna kokardka - mmm :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz!
Zostaw adres swojego bloga, a na pewno Cię odwiedzę!
ヾ(◍’౪`◍)ノ゙♡