sobota, 18 kwietnia 2015

Magiczna bluza z Spreepicky - recenzja.

Cześć Kochani! (づ ̄ ³)

Raz dwa, raz dwa... próba aparatu!
Cały dzień bez Internetu, awaria. Myślałam, że się do Was dzisiaj nie dostanę z nową notką. Za to poczytałam książkę, zrobiłam pranie i posprzątałam cały dom. Ach, te problemy pierwszego świata  
(;¬_¬) .
No ale w końcu przybyłam do Was z moją drugą recenzją ( ★ω★)Tym razem przyszła pora na sailorkową bluzę z Spreepicky!

Bluzę zamówiłam dokładnie rok temu (z dokładnością do miesiąca :3), zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia (♥ω♥*). Znalazłam ją gdzieś na Facebooku i bardzo dużo czasu zajęło mi znalezienie odpowiedniego sklepu. Jako maniaczka Sailor Moon, nie mogłam sobie pozwolić na jej brak w mojej kolekcji... i tak trafiłam do Spreepicky, który od tamtej pory jest moim sklepem numer jeden ♥(ˆ⌣ˆԅ) .
Tak bluza prezentuje się na stronie internetowej sklepu:

Źródło: http://spreepicky.storenvy.com
 
Zaczynając od początku... Kontakt ze sprzedawcą – świetny! W miłej i luźnej atmosferze doradzono mi w wyborze rozmiaru i rozwiano wszelkie wątpliwości. Paczka doszła do mnie bardzo szybko, bo po około 1,5 tygodnia od złożenia zamówienia, nie mam żadnych zastrzeżeń.
(^v^)
Oto zdjęcia mojej bluzy:
Tak, pokłóciłam się z żelazkiem :3


 
A co mogę powiedzieć o samej bluzie? Jest idealna! (´´)*:・゚✧
Oryginalny strój
Bałam się, że materiał będzie kiepskiej jakości, niepotrzebnie. Bluza jest wykonana z grubej bawełny, co sprawia, że jest bardzo ciepła (nie nadaje się na letnie wieczory, a szkoda). Nadruk, właściwie nie do
zdarcia, solidny i doskonale odwzorowuje każdy szczegół ze stroju Sailor Moon z serii R (dla takiej maniaczki, jak ja to bardzo ważne (*≧▽≦) ). Po praniu nic się nie stało ani z kształtem bluzy, ani z nadrukiem. Mam ją już rok, więc prałam ją nie raz i nadal jest w bardzo dobrym stanie.
Jedynym minusem są troszkę za krótkie rękawy, ale i tak mam nawyk podwijania rękawów, więc mi to nie przeszkadza.
Poniżej wstawiam zdjęcia siebie (a jakże :3) w owej bluzie:

Chomik! (○`(●●)´○)ノ
  Zdjęcia byłam zmuszona zrobić sama, telefonem. Mój ulubiony fotograf nie miał czasu 。:゜(;´∩`;)゜:。.
Tsuki ni Kawatte oshioki yo!
Podsumowując, gdybym miała zamówić ją jeszcze raz, zrobiłabym to bez wahania (^^)丿.
I chyba niedługo taka chwila nadejdzie, gdyż Spreepicky wydała całą serię tych bluz z innymi Czarodziejkami!

Chciałam Wam bardzo serdecznie podziękować za wszystkie komentarze! Nie macie pojęcia, jak bardzo motywuje mnie to do napisania kolejnej notki, a pomysłów mam mnóstwo (starczą mi chyba na rok). Staram się odwiedzić każdy blog i odpowiedzieć na każdy komentarz!
Dziękuję Kochani!
(๑′ᴗ‵๑)Lᵒᵛᵉᵧₒᵤ♥

24 komentarze:

  1. Zrobilabym Ci zdjecia ale musze zarabiac na zycie ktorego nie mam .. xd
    to jedno z tych ubran ktore zostalo stworzone specjalnie dla Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślisz, że jestem już tak sławna, że tworzą ubrania dla mnie? :3
      Masz życie, ze mną <3

      Usuń
  2. Świetna bluza ,ej chyba kupie sobie taką,pekonałaś mnie
    zapraszam http://sysia-sysiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest urocza! :D Niestety my nie lubimy bluz tego kroju ale na kimś jest spoko :P Świetnie, że jest oryginalna a nie po prostu z myszką Miki jak większość takich bluz :P

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczna! ♥
    idealnie do ciebie pasuje ;*

    zapraszam : gertrama.blogspot.com
    Proszę o poklikanie u mnie w najnowszym poście, do wygrania post promujący ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna bluza. No no, chyba puszę pokusić się o odwiedzenie strony tego sklepu, może trafię na coś ciekawego. :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie ta bluza na tobie wygląda *_*
    Jesteś taka słodkaa ^^
    Ten sklep również jest jednym z moich ulubionych :d

    http://hime-ari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna bluza i fajny blog ^-^ !
    http://swiatwedlugyuno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna bluza i fajny blog ^-^ !
    http://swiatwedlugyuno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za bezinteresowność :*
    Bluza świetna :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza bluza <3 wyglądasz w niej cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam całkiem sporo gadżetów związanych z Sailor Moon odkąd zapowiedziano najnowszą serię Crystal, ale do tej pory nie miałam pojęcia, że istnieją również takie bluzy. Tym bardziej dzięki za recenzje:) Bluza świetnie na Tobie wygląda. Większość ubrań wyprodukowanych w Azji ma niestety zbyt krótkie rękaw jak na europejskie standardy, ale dobrze słyszeć, że Tobie to nie przeszkadza:)

    Mnie do tej pory udał się tylko jeden pomysł na bardzo skromny sailorkowy akcent do użytku na co dzień - postanowiłam zamienić metalowe breloczki Gashapon Charms w zawieszki do naszyjnika i nawlekam je zamiennie ja jeden wspólny łańcuszek. Oczywiście można zdobyć prawdziwą biżuterię z serii Sailor Moon, jednak nie urzekła mnie ona tak jak te właśnie breloczki
    http://czteryporyumyslu.blogspot.com/2014/11/bandai-sailor-moon-keychains-die-cast.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spreepicky oferuje mnóstwo strojów w Sailorkowym stylu <3
      Biżuteria też mi się średnio podoba, lepiej poszukać kogoś, kto zrobi na zamówienie :3

      Usuń
  12. Piekna bluza :3 I dodawaj wiecej swoich zdjec <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz!
Zostaw adres swojego bloga, a na pewno Cię odwiedzę!
ヾ(◍’౪`◍)ノ゙♡