niedziela, 3 maja 2015

Ulubieńcy kwietnia + śliczny Wrocław

Cześć! ♡(.◜ω◝.)♡

Bardzo Was przepraszam za brak notki w środę i sobotę. Od wtorku spędzam sobie kwietniówko-majówkę we Wrocławiu z ukochanym. Ponieważ na naszym mieszkanku dopiero się urządzamy, nie miałam dostępu do internetu... stąd brak notek 。゚(゚ノД`゚)゚。.

Ponieważ kwiecień się skończył, wypadałoby zrobić jakieś podsumowanie. Przed Wami moje ulubione rzeczy (i nie tylko)  z miesiąca kwietnia. (づ。◕‿‿◕。)づ

1. Ciuch miesiąca.

Koszulka z króliczkiem z Romwe. Zakochałam się w tej kokardce (。♥‿♥。)

2. Kosmetyk miesiąca.

False Lash Wings od L'Oreal Paris.

 Świetna szczoteczka i świetny tusz. Łatwo się nakłada, nie skleja rzęs i nie rozmazuje się. Zdecydowanie, jest moim ulubionym tuszem!

 3. Jedzonko miesiąca.

Oczywiście lody! Ale nie byle jakie, bo to znany wszystkim batonik w lodowym wydaniu! :3

 4. Książka miesiąca.

Jako, że jestem w trakcie pisania pracy magisterskiej i nie mam czasu na czytanie innych książek, niż tych w "temacie", książką miesiąca jest "O co pytają rodzice dzieci z niepełnosprawnością?" autorstwa Hanny Kubiak i Anny Jakoniuk-Diallo.
5. Manga miesiąca.

Tokyo Mew Mew tom 7, którego nie mogę skończyć, chociaż uwielbiam.

8. Anime miesiąca.

Nie mam czasu, ani chęci na oglądanie anime, więc kontynuuję tylko oglądanie Sailor Moon Crystal.


9. Film/serial miesiąca.

Moja długo wyczekiwana Gra o Tron! <3

 

10. Piosenka miesiąca (j-pop).

AKB48 - Koisuru Fortune Cookies.
Wiosenna, optymistyczna i z pozytywną energią (´ ▽`).。o♡

  

11. Piosenka miesiąca (inna).

Hozier - Take me to church.
Jak na współczesny przemysł muzyczny, ta piosenka jest naprawdę mądra i chwytająca za serce.

                                  

Okej, wystarczy już tych moich ulubieńców (・∀・).
Teraz uraczę Was odrobiną fotek z Parku Szczytnickiego, do którego wybrałam się wczoraj z moim lubym. Chciałam odwiedzić ogród japoński (robimy to co roku), ale niestety kolejka była kilometrowa i zrezygnowaliśmy.

Niestety, teren fontanny ogrodzony z powodu koncertu T^T


Polskie złote myśli :3



Maleńki fragment ogrodu japońskiego.







Pogoda nam dopisała i było naprawdę cudownie!
Mam nadzieję, że ta krótka "wycieczka" po Wrocławiu była dla Was miła.
Widzimy się w następnej notce!
☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

18 komentarzy:

  1. Koszulka bardzo fajna :) Lody oczywiście, że też ale jeszcze (podkreślamy JESZCZE) ich nie jadłyśmy :P Piosenka AKB48 ciekawa, fajnie jest posłuchać czegoś innego niż K-pop xD
    P.S mieszkasz bądź będziesz mieszkać we Wrocławiu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po studiach będę mieszkać, mamy już mieszkanie (właściwie luby ma - ja jestem pasożyt xd) i powoli, bardzo powoli się urządzamy. <3

      Usuń
    2. Też po studiach zamierzamy dalej kontynuować naukę we Wrocławiu stąd nasze pytanko :D
      Badamy teren xD

      Usuń
    3. Wrocław jest piękny ♥

      Usuń
  2. Ja akurat skończyłam wczoraj oglądać wszystkie odcinki Sailor Moon, całe 200 epków :D Niebawem zerknę na Crystal :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy się nie nudzi ♡ oglądałam wiele razy :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz spotykam się z tymi lodami, muszę je spróbować! :D
    Ah, Hozier <3
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo tego,że ograniczam słodkości to muszę przyznać, że te lody to miazga, przepyszne są!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sailor Moon będzie chyba co miesiąc wyszczególniane jako "anime miesiąca". A gdzie zdjęcia z Tobą? :C

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjecia. Ja osobiscie jestem zawiedziona ta nowa seria a raczej nowym wydaniem Sailor Moon :( niestety wychowałam sie na starej i nie moge jakos sie przekonać do tej nowej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobiłaś mi ochotę na lody ,super post :>
    aslongaspossible.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post i ładne zdjęcia ;*.

    http://swiatwedlugyuno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne miejsca wyłapałaś *0* Tusz koniecznie muszę wypróbować, lody też, koszulka śliczna ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Mieszkam we Wrocławiu i uwielbiam od czasu do czasu odwiedzić ogród japoński, aby odpocząć po prostu i czasem porobić jakieś zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz!
Zostaw adres swojego bloga, a na pewno Cię odwiedzę!
ヾ(◍’౪`◍)ノ゙♡