piątek, 29 kwietnia 2016

Pupa Red Cat

Hej Kochani!

Pewnie sobie myślicie, że zaniedbuję bloga. Tak właśnie jest, nie ma co ukrywać. Powód? Praca magisterska... I tutaj mam do Was prośbę. Pewien ośrodek, który miał umożliwić mi przeprowadzenie badań stwierdził, że "nie, bo nie" i zostałam na lodzie. Dlatego, jeżeli macie znajomych/członków rodziny/przyjaciół, którzy mają dziecko niepełnosprawne, proszę napiszcie do mnie na moim fanpejdżu <- klikamy. Badanie jest w 100% anonimowe, wyniki zobaczę tylko ja i ewentualnie moja pani promotor, oczywiście wyniki pomogą mi w zdobyciu tytułu magistra. Obowiązuje mnie tajemnica zawodowa, której bardzo przestrzegam, więc nie ma się o co martwić. Bardzo proszę o pomoc!

Druga sprawa. Zauważyliście mój piękny nowiutki nagłówek? Narysowała go dla mnie moja przyjaciółka Vaniless, która wspiera mnie w moim blogowaniu od samego początku. Dzielnie znosiła moje uwagi i zastrzeżenia co do koloru czcionki. Dziękuję!

Dawno nie było nic o kosmetykach, takich powszechnie dostępnych, nie azjatyckich. Tym razem... kotek z Pupy... wiem, jak to brzmi.


Kotki były od jakiegoś czasu w Rossmann'ie, ale szkoda mi było pieniędzy na coś, co prawdopodobnie tylko ładnie wygląda. W końcu poleciałam jednak na wygląd i zakupiłam kotka, był już przeceniony. Podobno jest jeszcze inna wersja kolorystyczna, ja mam czerwoną.

Kotek był zapakowany w kartonik i dodatkowo zabezpieczony kartonem w środku, w zestawie była też ulotka z opisem produktu i instrukcją obsługi, w kilku językach.

Kocie opakowanie jest bardzo solidne, otwiera je się łatwo, ale nie na tyle łatwo, żeby istniała obawa, że otworzy się samo z siebie. Pod spodem, na wieczku mamy małe lustereczko. Kotek składa się z trzech balsamów do ust, których zadaniem jest sprawienie aby nasze usta były miękkie, nawilżone i w subtelnym kolorze.


Czy rzeczywiście tak jest? Pierwszy kolor (najciemniejszy na górze) rzeczywiście nadaje moim ustom lekko czerwoną barwę, drugi lekko podkreśla naturalny kolor moich ust i nadaje im połysk... trzeci nie podkreśla nic. Za to wszystkie trzy wygładzają usta, sprawiają, że są mięciutkie a nawilżenie utrzymuje się przez bardzo długi czas.


Podsumowując... Poleciałam na wygląd, zachwyciłam się wnętrzem. No może zachwyt to za dużo powiedziane, ale balsamy są naprawdę w porządku. Są idealne do codziennego makijażu, nawilżają, czego chcieć więcej? Mam słabość do uroczych opakowań, więc to pewnie nie ostatnia rzecz, jaką kupiłam ze względu na wygląd.

Kochani, naprawdę walczę z tym, żeby nie olewać bloga, ale magisterka mnie zabija. No i znowu moje zdrowie płata mi psikusa. Po cichutku liczę na Waszą pomoc. Tymczasem, wracam dalej się męczyć...

11 komentarzy:

  1. O, widziałam już te kotki gdzieś wcześniej na blogach ^-^ Wyglądają przecudnie, chciałabym je przetestować i bardzo kusi mnie żeby zainwestować ale wiem że nie będę tego i tak używać bo nie lubię produktów, które działają jak błyszczyki - wolę matowe tinty i pomadki :))


    Zapraszam Na Mojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście śliczne opakowanie ;) może uda mi się znaleźć kogoś, z kim mogłabyś przeprowadzić ankietę. ;)
    Powodzenia z pracą magisterską!

    OdpowiedzUsuń
  3. Obczaję sobie prace Vaniless, bo ten rysunek w nagłówku od razu rzucił mi się w oczy :D
    Ten kotek wygląda cudnie! Za ile go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo, dziewczyna jest niesamowicie zdolna <3
      Kotka kupiłam za jakieś 19zł bo był na promocji, wcześniej kosztował 39.

      Usuń
  4. U mnie w Rossmannie leży już od dłuższego czasu i cały czas go przeceniają. Ostatnio z 40 zł zeszli aż do 15 zł :'). Może wreszcie się na niego skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nagłówek jest przepiękny, masz bardzo zdolną przyjaciółkę <3 Sama też uwielbiam, gdy ktoś ofiarowuje mi rysunki, to takie miłe :3 I sama też zainwestuję w to cudeńko <3 <3 Wygląda wspaniale, a Twoja opinia zachęciła mnie do zakupu!
    http://mirella-view.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nagłówek śliczny :) // Też mnie ten kosmetyk już strasznie długo kusi...

    OdpowiedzUsuń
  7. Kotek jest boski! *.* Kusi mnie samym wyglądem, choć nie chcę kupować czegoś jedynie ze względu na opakowanie...
    Pozdrawiam!
    http://sunny-snowflake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kotki są śliczne ale my pewnie byśmy nawet w połowie go nie wykorzystały :D Mogło by sobie stać na półce i ładnie się prezentować xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie widziałam go w moim Rossmannie, co prawda nawet się nie rozglądałam za balsamami, ale takie słodkie opakowanie na pewno rzuciło by mi się w oczy :D. Może jeszcze kiedyś co dorwę ^^.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz!
Zostaw adres swojego bloga, a na pewno Cię odwiedzę!
ヾ(◍’౪`◍)ノ゙♡