sobota, 12 marca 2016

Moja lolicia wishlista.

Heeej!

Takiej niemocy twórczej dawno nie miałam. Brak weny, brzydka pogoda i kiepskie samopoczucie. Dlatego dzisiaj odpuszczam nieco "ambitne" notki i dodam sobie swoją lolicią wishlistę. Trochę się tego nazbierało i wypadałoby to jakoś uporządkować. Może przy okazji i Was zainspiruję?

1. Strawberry Witch, Ichigomiko OP, wirstcuffs, headdress.


Sukienkę znalazłam przypadkiem na my-lolita-dress i się zakochałam. Nie mam pojęcia dlaczego decyduję się akurat na to połączenie kolorów, po prostu mnie urzekło. Duża ilość czerni pozwoli na spokojne zestawienie tej sukienki z tym, co mam w szafie, a dostępność dodatków pozwoli na szybkie stworzenie ładnego coordu.


2. Bunny House, Amethyst Miracle Blouse.


Mam fetysz takich rękawów. Zastanawiam się jeszcze nad kolorem, czarny jest taki elegancki, ale biel też bardzo ładnie się prezentuje. Ponadto koszula jest robiona na wymiar, więc będzie idealnie dopasowana. Marzenie.

3. Bodyline l581.


Prosta bluzka, idealna pod JSK i do prostych coordów. No i rękawy. Wspominałam już o moim fetyszu? Ze względu na cenę podejrzewam, że tą zdobędę szybciej, niż tą z Bunny House.

4. Złote buciki.


Jeszcze nie wiem jakie, ale na pewno nie brokatowe. Mają być na niższym obcasie, albo w stylu tea party shoes, żeby było wygodnie. Wydaje mi się, że będą ładnie pasować do większości rzeczy z mojej garderoby i nadadzą każdej stylizacji "tego czegoś".

5. Złota torebka.


Uzupełni każdą stylizację ze złotymi butami. Po za tym nie posiadam typowo loliciej torebki, a ta gwiazdka jest po prostu śliczna. Zastanawiałam się tez nad serduszkiem, ale gwiazdka bardziej pasuje do złotego koloru. Prawdopodobnie kupię tą od Loris.

Wybaczcie mi tą ubogą notkę, ale naprawdę nie mam na nic siły. Zawsze mam taką przedwiosenną depresję, do tego zaczyna łapać mnie jakaś choroba. Ale nie poddaje się! Jutro jadę do Warszawy poznać inne lolity!


19 komentarzy:

  1. Śliczne rzeczy wybrałaś, ale ojeżu, Twój portfel będzie tak bardzo płakał </3 A mini secik z pierwszego zdjęcia- nie dziwię się, że się zakochałaś, jest po prostu PIĘKNY!

    OdpowiedzUsuń
  2. Złote dodatki = love :)

    Patrząc na Twój post, doszłam do wniosku, ze muszę też zaktualizować wishlistę XD;

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne rzeczy wybrałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne marzenia :) Ta sukienka ma piękne kolory i życzymy Ci jej z całego serduszka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza sukienka śliczna - czemu takie urocze rzeczy są takie drogie? XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory tej pierwszej sukienki są super ;w;

    OdpowiedzUsuń
  7. 1 i 2 świetne, podobają mi się takie ubrania, ale zawsze się boje, że ludzie będą do mnie podchodzili w takich ubraniach mniej poważnie niż do tej pory, chociaż i teraz z tym bywa źle.

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście nie gustuję w takich rzeczach, ale pierwsza sukienka jest naprawdę piękna! Powodzenia w zbieraniu pieniążków na to wszystko, haha :D
    Pozdrawiam, Senshi ♡

    oczami-w-korei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Złote buty i złota torebka to jest, naszym zdaniem, must have w loliciej szafie!

    OdpowiedzUsuń
  10. ta pierwsza sukienka jest cudna *-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Te złote buciki i torebka to istne mistrzostwo! Zwłaszcza buty <3
    Mnie też często dopada taki brak weny przez szarą pogodę, ale idzie wiosna i jestem dobrej myśli. Powodzenia w pisaniu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta torebka jest świetna *O*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne ubrania! Bardzo urocze :)


    www.nieperfekcyjnezycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna ta sukienka. ładny ma kolor.

    Wg dziwna sprawa, bo u mnie w mieście rodzinnym jest jeden taki secondhand w którym bardzo często pojawiają się takie lolicie bluzki. Z metkami, albo widać, że jakby wcale nie noszone za dosłownie grosze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej podoba mi się turkusowa (?) sukienka i ta torebka, jest przeurocza. A jeśli chodzi o te bluzki to wybrałbym tą drugą :P :D.

    OdpowiedzUsuń
  16. O rany, ta torebka w kształcie gwiazdki jest śliczna *.* Chyba również u mnie trafi na wishlistę "fanaberii, zaspokajających potrzebę otaczania się ładnymi rzeczami" (na tą samą, na którą trafiają lalki, figurki i inne pierdoły XD), raczej nie miałabym zestawu ubrań, do którego by pasowała, ale wyglądałaby świetnie stojąc sobie gdzieś na widoku w moim pokoju ~~;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne rzeczy! Masz jakąś bardziej rozbudowaną wishlistę? Np. konto na lolibrary?

    OdpowiedzUsuń
  18. OMG <3 <3 Ta Amethyst Miracle Blouse, torebka i buty *^* *o* Kocham i pragnę~
    Przepiękne ubrania <3
    http://mirella-view.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz!
Zostaw adres swojego bloga, a na pewno Cię odwiedzę!
ヾ(◍’౪`◍)ノ゙♡