sobota, 27 lutego 2016

Pędzle z Aliexpress.

Hej, hej!

Jeśli czytasz tę notkę to wiedz, że właśnie świetnie bawię się na Love Anime! 2016. A może ty też tu jesteś? 
Dzisiaj mam dla Was obiecaną recenzję pędzli z Aliexpress, a już w środę relacja z Lova. Dlaczego w środę? Jak już pisałam na fanpejdżu, postanowiłam wrócić do pisania notek dwa razy w tygodniu. Tak, poznałam dobro, jakim jest planowanie postów.

Cóż... posta o pędzlach planowałam od jakiegoś czasu, właściwie to odkąd je otrzymałam. No ale... na me plany nałożył się wyjazd do Wrocławia, więc w domu zrobiłam zdjęcia, zgarnęłam aparat i pojechałam. Dzisiaj zrzuciłam zdjęcia na komputer i... szok. Wszystkie rozmazane! Chyba pora zainwestować w nowy aparat... Mam nadzieję, że te rozmazane zdjęcia i moje słowa pozwolą oddać epickość tych pędzli. Enjoy!


Jak się domyślacie, pędzle zamówiłam z Aliexpress wpisując w wyszukiwarkę hello kitty brushes. Tak, bardzo chciałam mieć urocze pędzle do makijażu. Zapłaciłam za nie około 20zł z darmową przesyłką i przyszły do mnie po około 3 tygodniach. Plusem jest to, że można je też zamówić bez pudełeczka po niższej cenie. Jeśli się zużyją to nie musimy po raz kolejny płacić za pudełko.


W zestawie otrzymujemy 7 pędzli, a właściwie pędzelków. Myślałam, że będą wielkości normalnego pędzla, ale to moja wina. Po prostu nie doczytałam, jakie są wymiary. Początkowo byłam zaskoczona, ale jak to przemyśleć... Długość nie ma znaczenia (xd), a przynajmniej mieszczą się w każdej kosmetyczce.


Na każdym pędzlu mamy napisane z jednej strony do czego służy, a z drugiej Hello Kitty, w dodatku są w prześlicznym różowym kolorze. Dla tych, którzy preferują kontrolowany mrok, jest też wersja czarno-czerwona, oczywiście z Hello Kitty. 
Jakiej są jakości? Jestem naprawdę zaskoczona, myślałam, że otrzymam coś co tylko ładnie wygląda i będzie miało sztuczne, twarde włosie. Pędzle są naprawdę mięciutkie, włosie nie wypada, bardzo fajnie rozprowadza się nimi kosmetyki i nie podrażniają twarzy. Tak, miałam takie pędzle, które sprawiały mi ból podczas nakładania kosmetyków. Twarde, sztuczne, sztywne włosie. Nie polecam!


Podsumowując, nie mam im nic do zarzucenia. Mięciutkie, ładnie nakładają kosmetyki, nie drażnią skóry, praktyczna wielkość i ładny wygląd. Z czystym sumieniem mogę polecić je wszystkim, którzy lubią Hello Kitty i słodkie klimaty.

Do zobaczenia w środę!

17 komentarzy:

  1. Nigdy nie widziałam tak uroczych pędzli do makijażu. :D Ja używam tylko jeden do pudru, w sumie więcej nie potrzebuję, bo praktycznie się nie maluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pędzelki wyglądają bardzo ładnie, a skoro mają niestandardową wielkość, mieszczą się w kosmetyczce i można zamówić je w pudełku (no i są dostępne w innym kolorze niż różowy) to bardzo możliwe, że sama zakupię taki zestaw - z pewnością mi się przydają ;) A cena to tylko kolejny plus^^
    http://mirella-view.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Te pędzle są na mojej wishliście już od jakiegoś czasu, dzięki Tobie wiem, że mogę je kupić bez obaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, jak przeglądałam ostatnio Alie to też takie widziałam i bardzo mi się spodobały ale nie byłam przekonana co do jakości :P Fajnie, że jednak się u Ciebie sprawdziły ^^

    http://sakurakotoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne i urocze pędzelki, ale raczej bym się nie skusiła, bo jestem zwolenniczką malowania skóry dłońmi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mamy nadzieję, że zabawa była przednia :D
    Pędzelki są urocze, wszystko co w Hello Kitty musi być cudne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam te pędzle, kupione na Taobao jeszcze taniej XD i nie są złe, jak za tak atrakcyjną cenę. Rzeczywiście miękkie i przyjemne, choć mam zamiar pokupować teraz trochę bardziej pro pędzli :).

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja mam jeden jedyny pędzel C:

    OdpowiedzUsuń
  9. Też powinnam zainwestować w nowy sprzęt do zdjęć :<
    Nie umiem się malować, stąd mi takie rzeczy niepotrzebne, niemniej te są niezwykle urocze (:

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne kolorki i to dwubarwne włosie! Szkoda, że są takie krótkie mnie by to przeszkadzało, jak pisanie za krótkim ołówkiem;p Dobrej zabawy na konwencie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawialam sie nad tymi pedzlami kiedy zamawialam swoj podreczny zestawik, jednak stwierdzilam, ze kupie podobne za 2 dolce, bo nie roznily sie wlosiem wcale. ^^ uwielbiam tego typu rzeczy. ubolewam, bo moj ukochany zestaw 40 pedzli juz niedlugo bede musiala zmienic. na szczescie tutaj skompletuje sobie za male pieniazki taki, bo w primarku sa dobrej jakosci a tanie jak barszcz. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Są przepiękne! Uwielbiam wszystko co z Hello Kitty ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezbyt przepadam za Hello Kitty, ale te pędzelki są tak cudnie różowe <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy zdarzyło ci się płacić cło za zakupy w Ali?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie, ale to pewnie dlatego że zamawiam same drobiazgi ^^

      Usuń
  15. Takie zestaw za taką małą cenę ? :O Muszę się za nimi rozejrzeć bo nie dość że mega urocze to jak piszesz dobrej jakości, a to wielkie plusy :D. Ja na szczęście nie spotkałam się ze złymi pędzlami i mam nadzieję, że takowe nie staną mi nigdy na drodze :/.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz!
Zostaw adres swojego bloga, a na pewno Cię odwiedzę!
ヾ(◍’౪`◍)ノ゙♡