sobota, 14 listopada 2015

Słodkie inspiracje na jesień.

Cześć kochani!

Muszę się Wam do czegoś przyznać... od kilku tygodni cierpię na niemoc. Jesienną niemoc. Wczorajsze wiadomości z Francji jeszcze mnie dobiły i tak naprawdę nie wiem o czym pisać. Bardzo przeżywam takie wiadomości. Dlatego na niemoc dobre są słodkie obrazki, tym razem tematyka jesienna.

Wrócę do Was wraz z kolejną notką z czymś bardziej ambitnym. Dzisiaj krótko napiszę Wam co u mnie i zostawię Was z ładnymi zdjęciami z tumblr'a. Błagam o wybaczenie!
Co u mnie? Cóż... w zeszłym tygodniu notka się nie pojawiła bo... Wrocław, randki i wspaniała sesja dla Lepus Lunarem. Potem pierwsza rocznica śmierci jednej z bliskich mi osób, chwila zadumy i tak aż do dzisiaj. Szykuję dla Was ambitniejszą notkę z dziedziny psychologii i parę azjatyckich ciekawostek, także nie będziecie się nudzić (mam nadzieję). A teraz już kończę ten mój smutny wywód i zapraszam do podziwiania.

Ech... i pomyśleć, że jesień to moja ulubiona pora roku.











http://dollfromtheattic.tumblr.com/











Źródło:

17 komentarzy:

  1. Widzę, że nie tylko ja szukam inspiracji na tumblr. Czekam na tę notkę psychologiczną :) Ciekawa jestem co wymyśliłaś!
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  2. spokojnie ja też cierpię na niemoc i to ogrooomną :< *hugi*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia ^^
    Czekam na notkę psychologiczną i ciekawostki :)
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzecie zdjęcie jest niesamowite, nie mogę się na nie napatrzeć. ;) Niemoc chyba dosięga każdego i dobrze wtedy mieć pod ręką takie pomocnicze inspiracje, które zawsze miło się przegląda. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia :) Życzę ci, żeby ta niemoc szybko minęła ;) Rozumiem cię, bo ja w jesień też czuje jak bardzo się rozleniwiam i najchętniej bym się owinęła w koc i z niego nie wychodziła. Życzę dużo weny :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę doczekać się notki o psychologii!

    OdpowiedzUsuń
  7. O proszę, nie wiedziałam, że pracujesz z takimi dziećmi. No u mnie to jest na tyle dobrze, że mały jest całkiem dobrze funkcjonujący :)

    Ja jesień lubię jeśli nie wieje wiatr i nie pada deszcz :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja niemoc objawia się zawijaniem w różne rzeczy, na przykład koce i wielkie szale.

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodkie są te inspiracje :) Trzymaj się kochana! Nie ważne jak jest ciężko, zawsze przyjdzie czas kiedy będzie lżej.... tylko trzeba trochę poczekać :*
    Zapraszamy do nas na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia świetne, uwielbiam takie oglądać :)
    Taka pogoda, to pewnie dlatego cierpisz na "niemoc". Mnie też dobiły wiadomości z Francji, tym bardziej że jestem jedną z tych osób która jest bardzo przeciw uchodźcom, ale więcej tu o tym nie piszę, bo zaczęłabym przeklinać i po nich "jechać" a to tu w sumie niepotrzebne :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne inspiracje, szczególnie stylizacje. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe są te zdjęcia. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. oj mnie zaś wzięło jesienne przeziębienie ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne inspiracje na jesień, poprawiają humor bo nie przepadam za tą porą roku :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia.lubie te klimaty ^^

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz!
Zostaw adres swojego bloga, a na pewno Cię odwiedzę!
ヾ(◍’౪`◍)ノ゙♡