środa, 3 czerwca 2015

Ulubieńcy maja.

Hej! ♥

Maj się skończył, zaczął się czerwiec, moje wiszące truskawki kwitną, a wakacje zbliżają się nieubłaganie.  Dzień Dziecka spędziłam na wolontariacie z moimi dzieciakami. Robiliśmy korony i bawiliśmy się w pociąg! Fajna zabawa dla każdego dużego i małego dzieciaka! :3 
A więc, wszystkim dużym i małym dzieciom życzę wszystkiego naaaajlepszego! 
(spóźnione, ale szczere!)

Dzisiaj przybywam do Was z kolejną listą ulubieńców, tym razem majowych. Miłego czytania!

1. Ciuch miesiąca.
 Przeglądam sobie Aliexpress w poszukiwaniu ubranek w stylu Mori i Natural kei, nadal pracuję nad swoim nowym stylem i troszkę to potrwa ^^". No więc... tak sobie przeglądam, przeglądam i naglę widzę... Sailor Pusheen Dress! Jest mało Mori, mało Natural Kei no ale... Jak mogłabym sobie odmówić? Jest wszystko co lubię: sukienka, ładne kolory, koteł i Sailor Moon. Już do mnie idzie! :3
Kupić to cudo można tutaj: -> klik <-

2. Kosmetyk miesiąca.
Przezwyciężyłam swoją podkładową fobię i skusiłam się na podkład. Wybrałam ten od MaxFactor - Face Finity All Day Flawless. Sprawdza się naprawdę wspaniale i nie zamienię go na żaden inny! Więcej o nim możecie przeczytać w notce na temat iryskowych miłości.




3. Książka miesiąca.
Hmmm... Dlaczego ostatnio tak mało czytam? Wina mojego lenistwa. Ale wybrałam Ogrody Księżyca pana Stevena Eriksona. Książka jest częścią większej serii, zwanej Maleznańską Księgą Poległych. Kto jest fanem dobrej fantastyki, na pewno powinien ją przeczytać. Ma swój klimat i muszę ją w końcu skończyć! Leń!




4. Jedzonko miesiąca.
Pasta z ostrych papryczek chilli - Harissa. Bardzo ostra i bardzo słona. Idealna do zapiekania w niej kurczaka (bez tłuszczu :3), jako dodatek do zup, a nawet kanapek. Uwielbiam ostre jedzenie, więc dodaję ją praktycznie wszędzie, co mój rodziciel cierpliwie znosi ^^".

5. Manga miesiąca.
Moja kochana Madoka! Anime i manga, które na zawsze wryły mi się w pamięć, pozostawiając wielką traumę na psychice. Naprawdę. Słodko zaczynająca się seria, która kończy się bardzo zaskakująco. Nie spodziewałam się tego. Tę serię darzę naprawdę ogromnym sentymentem i będę do niej powracać. Po za tym, uwielbiam Mahou Shoujo - jest to mój ulubiony gatunek (taki dzieciuch ze mnie ^^).


6. Anime miesiąca.
Love Live School Idol Project - kolejna seria, która darzę ogromnym sentymentem. To właśnie od niej zaczęła się moja miłość do japońskich idolek. Wszystkie piosenki znam na pamięć, a czasami lubię sobie potańczyć, tak jak one. Anime jest nieco dziecinne, bardzo urocze i miejscami wzruszające, a piosenki cudowne i wpadające w ucho.



7. Film/serial miesiąca.
Big Hero 6 - zdecydowanie! Tak, wiem... ta bajka zagościła w kinach już dawno, ale ja zabrałam się za nią dopiero teraz. I żałuję że tak późno. Rozczuliła i wzruszyła, a często rozśmieszyła. Cudna!

8. Piosenka miesiąca (j-pop).
LiSA - Rising Hope. Chociaż nie jestem pewna, czy to już nie podchodzi pod j-rock. Wokalistka ma bardzo mocny i przyjemny głos,  który sprawia, że aż ciarki przechodzą po ciele. Do tego jest urocza, jak każda japońska piosenkarka ^^". Teledysk też niczego sobie.

9. Piosenka miesiąca (inna).
Wyjątkowo nie wkleję tu video. Dlaczego? Bo piosenka mi się nie podoba, nie jest to mój typ muzyki, a nawet mnie irytuje. Nie będę też Was denerwować ^^". Dlaczego więc ją wybrałam? Bo w teledysku wystąpiła moja kochana Mamiko! Uwielbiam ją nie tylko za wygląd, ale też za charakter. Jest bardzo fajną osóbką, kto należy do Szatanków, ten wie. ^^" 
Piosenka o której mowa to... Pełnia Donatana i Maryli Rodowicz.

Dotrwaliście do końca? :3 Jeśli tak, to bardzo mi miło. Ja już kończę i biorę się za obiad, a potem wybieram się na spacer (pozdrawiam moją koleżankę od spacerów).
A jacy są Wasi majowi ulubieńcy?

35 komentarzy:

  1. Punkt nr 9 .. - słucham.
    Słodka sukienka. Taka "vintage"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, któż to mnie zachwycił swoją obecnością! <3
      Punkt numer 9 tylko z sympatii do Mamiko, odsłuchałam tę piosenkę raz i więcej nie mam zamiaru słuchać o "tłustym bicie".

      Usuń
    2. Tez Cię pozdrawiam :*

      Usuń
    3. Dzięki :3 babeczki Ci piekę <3

      Usuń
  2. Tak jak kiedyś już ci pisałam kupiłam ten fluid xd
    Rzeczywiście jest nawet dobry tylko jak zwykle mam problem z dobraniem koloru do mojej jasnej, żółtej cery :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze co może być T^T kupić drogi podkład nie pasujący do cery.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. O jejciu, ciuch miesiąca! Zakochałam się, przepiękny jest. Kocham Lise,kocham jej mimikę, kocham jej piosenki, kocham tę piosenkę! <3333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako przyszła Sailor Moon, nie mogłam go sobie odmówić :3

      Usuń
  5. Tej pasty nigdy nigdzie nie widziałam... muszę się rozejrzeć. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie muszę oglądnąć tę bajkę :D sam gif mnie rozbawił :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto. Disney, jak zwykle stanął na wysokości zadania :3

      Usuń
  7. U, Mamiko u Donatana... :o Tego jeszcze nie było. Muszę przesłuchać i pooglądać :3 DO Szatanków nie należę, ale Mamiko nawet lubię, bardzo miła kobietka :3
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że ktoś ją zauważył i ma szansę na dalszy rozwój. Szkoda tylko, że ludzie wypisują o niej takie okrutne komentarze. T^T

      Usuń
  8. Zabawa z dzieciakami musiała być cudowna :) Szkoda, że już nie mamy na to czasu :( Też zasiałyśmy kiedyś wiszące truskawki i.... d**a :P
    Sukieneczka jest urocza <3
    Anime widziałyśmy i też nam się podobało, może nie jest naszym najlepszym gatunkiem ale bardzo przyjemne!
    Big Hero nie widziałyśmy bo nas nie zainteresowało ale jeśli polecasz to będziemy o nim pamiętać :)
    Urywek piosenki Pełnia słyszałyśmy i nawet nam się spodobała, nie wiedziałyśmy, że występuje w teledysku Mamiko :D Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje dzieci zawsze są cudowne! Szkoda, że los je tak paskudnie doświadczył niepełnosprawnością i autyzmem.
      Truskaweczki rosną, ale w swoim tempie, dam im czas :3
      Love Live moje ulubione <3 No i Big Hero polecam, bo naprawdę chwyta za serce :3

      Usuń
  9. ubranie jest genialne :D zaraz zajrzę do tego sklepu hi hi . Piosenka wpada w ucho ;D A ta bajka hero jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać, aż do mnie przyjdzie! Chyba będę ją nosić cały czas.

      Usuń
  10. Wezmę się za tą mangę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka przeurocza przeurocza!
    http://barszczykurodowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Próbowałam kiedyś swoich sił z Mangą. ;-)
    Świetna sukienka, dodaję do obserwowanych. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pusheen < 3 muszę zdobyć ten sweterek * O *

    OdpowiedzUsuń
  14. Ohhhh... Madosia. ^^ Heh przypomniałaś mi, że muszę dokończyć mangę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka urocza sukienka, kocham Pusheena :) Fajnie, że podkład się sprawdza, ja ostatnio miałam same beznadziejne, oby ten, który wczoraj kupiłam się sprawdzał... :) Ogólnie dobrzy ulubieńcy ^^
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Madokę! ♥
    Sukienka z Pusheenem genialna, jest mega przeurocza! :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w tym ubranku <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodka ta sukienka :) Ooo, ten podkład może być dobry. Też uwielbiam ostre jedzenie! :)
    A piosenki słuchałam dzisiaj, i nie była zła, teledysk bardzo klimatyczny, podobał mi się, tylko gdyby nie ten cały negliż...
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaka słodziaśna sukienka *-*. Ja tam raczej nie chcę używać podkładów na razie XD. Też lubię ostre jedzenia, ale w rozsądnych ilościach :P. Love Live ! <3 Jedno z lepszych anime o idolkach jakie obejrzałam :D Muszę ponadrabiać duuużo animowanych filmów- pierwsi w kolejce są Strażnicy marzeń ;). Rising Hope ! Toż to opek z Mahouka Koukou no Rettousei. Tak jak anime było średnie piosenka świetna. Teledysk Pełni mnie odrzuca XD.

    OdpowiedzUsuń
  20. cudna sukienka, ja też za kilka dni składam zamówienie na aliexpress - wypatrzyłam już pełno rzeczy :P obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka cudowna *.* ! Fajni ulubieńcy muszę spróbować tego sosu uwielbiam ostre rzeczy !

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna sukienka. Ja ostatnio też kupiłam sobie bluzeczkę z pusheenem. Gdy tylko ją zobaczyłam, wiedziałam, że nie wyjdę ze sklepu, dopóki jej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak lubisz ostre jedzenie to polecam tajskie jedzenie koło kredki i ołówka we wro:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawa jestem tego podkładu z Max Factora. :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz!
Zostaw adres swojego bloga, a na pewno Cię odwiedzę!
ヾ(◍’౪`◍)ノ゙♡