sobota, 6 czerwca 2015

Inspirujące zdjęcia ze świata Mori i Natural Kei.

Heeeej!

Dzisiaj sobota - dzień notki, a ja czuję się jak buła... wielka, leniwa buła. Wykończył mnie upał, kiepskie ciśnienie i dziwny ucisk w klatce piersiowej (jak starsza pani, lol). Od rana wegetuję i nie mam siły na nic twórczego, chociaż pomysłów na notki mam mnóstwo. Dlatego dzisiaj uraczę Was notką obrazkową i idę dalej umierać. Wrócę żywa i z czymś bardziej kreatywnym. Obiecuję! ^^"
Enjoy!


















Źródło:

21 komentarzy:

  1. Nosiłabym takie ciuchy <3_<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Animacja podoba nam się najbardziej
    WE LOVE PANDAS <3
    A tak w ogóle to też się czujemy bardzo ospale i leniwie... a do tego wypiek nie udał nam się tak jak chciałyśmy więc jesteśmy dodatkowo poirytowane..... no ale był i tak pyszny xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to się nie udał? T^T Nie będzie niedzielnej notki na słodko? :<

      Usuń
    2. Nieee :P Były już dwie więc czas na jakieś recenzję bo terminy nas gonią xD

      Usuń
  3. Cudowne zdjęcia *-*
    Życzę dużo siły i czekam na nowe notki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurde, zainspirowałaś mnie tymi zdjęciami, serio! Może uda mi się sklecić jakiś strój Natural, albo nawet zrobię notkę temu poświęconą na blogu... Zobaczymy. Jednak wszystko bardzo mi się podoba, lubię takie delikatne klimaty :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko piękne, cudne, ale jednak ta pandzioszka z początku posta jest najsłodsza :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się bardziej podoba natural niż mori, ze względu na biel :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia!
    Uwielbiam oba style choć wiem, że to niestety coś nie dla mnie :')

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie to wszystko śliczne i stonowane, ostatnio mam pracie na stonowane kolorki i stylizacje ogólnie. xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Azjatki są urocze, takie drobne, filigranowe:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne *-* takie elfie", delikatne i dziewczęce. Coraz bardziej zaczyna mi się to podobać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Mori-kei, śliczne inspiracje ♥.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też ostatnio się tak czuje ,to pewnie dlatego,że tak z dnia na dzień zmieniła się pogoda. Fajne zdjęcia
    zapraszam http://sysia-sysiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Każdy czasem czuje się jak buła, ja tak mam zazwyczaj co niedziele xD

    Lubię styl Mori, te ciuchy są takie delikatne i wyjątkowe i w ogóle gfghfjsghlkdfjg ♥ (Tak bardzo nie mogę się wysłowić xD).
    Pozdrawiam, na pewno jeszcze zajrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam klimaty mori,stworzyłam sobie nawet dwie konewntowe kreacje w tym stylu ^^
    Ja również często czuję się jak "buła" chyba teraz taki ciężki okres pogodowy :C

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie też ostatnio dopadł leń, ale trzeba w końcu się za siebie zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hahaha, ta panda jest świetna! Chyba sobie ją zapisze :D i nie martw się, każdy ma czasem takie dni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przepadam za takim stylem, ale jest naprawdę uroczy :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzeczywiście, inspirująco tu u Ciebie. :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz!
Zostaw adres swojego bloga, a na pewno Cię odwiedzę!
ヾ(◍’౪`◍)ノ゙♡