czwartek, 24 marca 2016

Arielkowe zdjęcia autorstwa Atryni Photography.

Heeej!

Bardzo, bardzo Was przepraszam za nieobecność, ale pochłonęły mnie przygotowania do świąt i choroba. Naprawdę, nie potrafię się doleczyć i ciągle się źle czuję. Boję się, że to się skończy jakąś poważniejszą chorobą. Do tego przygotowania do Pyrkonu, szycie i ogarnianie cosplayu. Nie mam pomysłu na notki, ale mam nadzieję, że po świętach wrócę do Was z nową energią!


Dzisiaj wrzucę Wam zdjęcia mojej Arielki z konwentu Love Anime! 2016. Wiem, spamuję nimi w internetach od jakiegoś czasu, ale stwierdziłam, że fajnie jest wrzucić je też tutaj. Jestem zadowolona z tego cosplayu, chociaż peruka jest troszkę nieposłuszna (pracuję nad nią). Ta spódnica to pierwsza rzecz, jaką sama uszyłam... nooo, może z małą pomocą. Zrobienie Arielki w tym stroju to moje marzenie! Marzy mi się też arielkowa sesja nad morzem... może kiedyś.

Zdjęcia wykonał dla mnie przekochany Atryni Photography i można je było oglądać między innymi na GeekFan. Dajcie im lajki!





Wiem, że zdjęć nie jest dużo. Konwentowa sceneria nie pasuje do księżniczek Disneya, a po za tym mam jeszcze kilka pomysłów na zdjęcia w różnych miejscach, w tym nad morzem...

15 komentarzy:

  1. Bardzo urocza z ciebie Arielka. Szczególnie podoba mi się zdjęcie w ruchu <3

    Disneyowską Małą Syrenkę kochałam jako dziecko. Maltretowałam moich rodziców oglądaniem jej codziennie z kasety VHS, aż do zdarcia taśmy. Później bajkę trochę mi odczarował Andersen i jego wersja baśni~~ ach, tyle wspomnień, tyle wspomnień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia ^^ Fajnie by było gdyby więcej takich sesji zdjęciowych pojawiało się na Twoim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cosplay tej postaci jest dla Ciebie idealny. Przecudnie wygladasz. Zdjęcia nad morzem pewnie już niedłogo. W końcu zaczyna się robić cieplej. ;) Liczę na taki spam zdjęciowy wtedy ;)
    zdrowiej Kochana i nie dawaj się chorobie. No i wracaj do nas. ;)
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia ♡
    Wracaj szybko do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała sesja ♥
    Świetny Cosplay Arielki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne zdjęcia <3 kocham twoją arielkę i pamiętaj dopadnę cię ! <3 zrobisz sb ze mną zdjęcie ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś przesłodką Arielką i idealnie pasujesz na tę postać ♥ A peruką się nie martw, początki zawsze są takie, ale moim zdaniem i tak jest świetnie ułożona! ♥
    Pozdrawiam i życzę kolejnych udanych cosplayów ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, świetnie wyszłaś na zdjęciach :D
    Cosplay to super sprawa, a jak się go jeszcze wystawia to już w ogóle!
    Zazdroszczę Ci, że jedziesz na Pyrkon :'3 Też bym pojechała na jakiś konwent, ale pewnie najwcześniej zjawię się dopiero na Animatsuri ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcie w trakcie obrotu jest cudne :) Cały Twój strój bardzo nam się podoba! a najbardziej włosy, same dążymy do takiego koloru xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Arielka jest mi dobrze znana bo z dzieciństwa mam taką ogromną lalkę :) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiekna z ciebie Arielka, bardzo fajny cosplay:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szybkiego powrotu do zdrowia, cosplay jest prześliczny <3 <3 Najlepsze zdjęcie to to w trakcie obrotu :D <3
    http://mirella-view.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealne :O <3. Naprawdę ten strój bardzo Ci pasuje. Jesteś idealną Arielką ! :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz!
Zostaw adres swojego bloga, a na pewno Cię odwiedzę!
ヾ(◍’౪`◍)ノ゙♡