środa, 2 września 2015

(Zbyt) słodkie inspiracje na początek roku szkolnego.

Hej!

Zgadnijcie kto ma wakacje? Ja! Wakacje, wakacjami, ale energii nie mam wcale. Od kilku dni czuję się fatalnie, prawdopodobnie upały mnie tak wykończyły... jedyne na co mam siłę, to spanie. ( ̄~ ̄) Dlatego dzisiaj post obrazkowy, nie lubię takich, ale naprawdę nie mam siły. Za to obrazki nie będą związane ze szkołą, wszystkie blogi robią tego typu posty, ja sobie odpuszczę. Nacieszcie oczy cukrem, słodkością i uroczością (jest takie słowo?)! (๑♡3♡๑)
Szykuję dla Was bardzo specjalną i bardzo ważną dla mnie notkę, bo w moim nudnym życiu stało się coś wspaniałego. Znacie to uczucie, gdy marzenie z dzieciństwa, które całe życie nosicie w sercu, nagle się spełnia? Ja poznałam, a przy okazji poznałam wspaniałych ludzi. Jestem mega szczęśliwa! Ale więcej zdradzę Wam w swoim czasie!
Miłego oglądania! (°◡°♡).:。














 
 

13 komentarzy:

  1. Ach te szczęście studentów ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja rozpoczynam technikum i jestem cholernie podekscytowana po pierwszym dniu, bo poznałam cudowne dziewczyny :')) Śliczne zdjęcia, szczególnie przypadło mi do gustu 3 i 6 od dołu :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie uroczością, a urokiem :) Nie ma takiego słowa, skarbie, dobrze myślałaś c;
    Czekam na ten zagadkowy post, a zdjęcia ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Meh, uroczość brzmi bardziej uroczo ^^

      Usuń
    2. Jak dla mnie jedynie kole w oczy i uszy, ale jak wolisz :)

      Usuń
  4. Wiesz jak człowieka zainspirować. Te wszystkie obrazki takie urocze że aż nie mogę oderwać wzroku.
    Nie mogę się doczekać następnej notki. Jestem bardzo ciekawa co w niej będzie *A*)~~
    http://azjatyckaperfumeria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są słodkie i urocze tak jak obiecałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dziwię się, bo ja również umierałam od tej pogody, na szczęście teraz jest idealnie. <3
    Jakie piękności i jakie piękne stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę wakacji XD. Słodziaśne obrazki (ostatnio cały czas oglądam filmiki na yt z takimi stylówami w Japonii) :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze co zrobiłam po odzyskaniu komputera to wejście na twojego bloga - i co? Od razu atakujesz moje oczy słodkością <3 aww

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dużo słodkości ^^ Bardzo inspirujące obrazki ;) I również zazdroszczę wakacji. Pierwszy tydzień (w dodatku nie cały) w szkole, a już mieliśmy dwa sprawdziany, "żeby sprawdzić co pamiętać po wakacjach". Boję się, że źle mi poszło ;)
    Teayeon z http://magic-hell-and-me.blogspot.com/?

    OdpowiedzUsuń
  10. mnóstwo słodkości. Bardzo podobają mi się takie stylizacje

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz!
Zostaw adres swojego bloga, a na pewno Cię odwiedzę!
ヾ(◍’౪`◍)ノ゙♡