niedziela, 27 września 2015

Zamówienie z Johnature Store.

Hej kotełki!

Przepraszam za jeden dzień spóźnienia, ale wczoraj miałam dzień rodzinny. Urodziny brata uniemożliwiły mi dodanie tej notki. Skończyłam też drugi rozdział mojej pracy magisterskiej, a czasu wolnego mi nie przybyło. Dlaczego? ¯\_ಠ_ಠ_/¯

Jesień przyszłam i wszystko wskazuje na to, że już z nami zostanie. Wobec tego należałoby się zaopatrzyć w cieplejsze ubrania. Jakiś sweterek, jesienna spódniczka i zakolanówki. Zestaw idealny, bo grzeje. Zrobiłam więc zakupy w Johnature Store.

Nie jestem dobra w ładnym układaniu ubrań.
Nie jest to moje pierwsze zamówienie z tego sklepu, nigdy nie byłam rozczarowana, tak też się stało tym razem. Paczka przyszła dość szybko, bo w trzy tygodnie (nie jestem wymagająca), solidnie zapakowana. Ponadto każda rzecz była osobno zapakowana w folie.

Jednym z powodów dla którego zdecydowałam się nosić w Natural Kei są... swetry. Uwielbiam grube, za duże sweterki w przyjemnych kolorach. Kojarzą mi się z miłością i ciepłem. Jako posiadaczka samych czarnych swetrów, tym razem zdecydowałam się na zieleń. Urocza, nieco babcina zieleń. 
Sweterek jest przyjemny w dotyku, a koronka i aplikacja mnie zachwyciły. Jest dość cienki, co dla niektórych może być wadą. Dla mnie to zaleta, nie ugotuję się i zmieści się pod kurtką. Posiada duże kieszenie, idealne by ogrzać sobie w nich dłonie! (*^▽^*)



Kolejny zakup to spódniczka. Uwielbiam plisowane spódniczki, kojarzą mi się ze starym anime Sailor Moon (tak, wiem). Ta dodatkowo ma prześliczną koronkę... mam obsesję na punkcie takich "staroświeckich" koronek i zdobień. Spódniczka jest dość króciutka, ale byłam tego świadoma - chińska rozmiarówka. Nie przeszkadza mi to jednak, bo przecież nie jest wyzywająca.

Tak, pokłóciłam się z żelazkiem!


Ostatnią rzeczą są brązowe zakolanówki. Myślę, że będę je nosić raczej w formie pomarszczonych podkolanówek, po prostu będzie wygodniej. Mają śliczną koronkę (znowu!) i uroczą kokardkę. Podoba mi się materiał, z którego są wykonane. Jest rozciągliwy, nie za gruby i bardzo przyjemny w dotyku.



Muszę teraz ułożyć jakieś stylizacje z zakupionych rzeczy i je sfotografować (*⌒∇⌒*). Muszę znaleźć na to czas... A jest tyle ważnych rzeczy.
Co do ważnych rzeczy... mój cosplay jest gotowy. Byłam we Wrocławiu, poznałam wspaniałe osóbki i naprawdę świetnie się bawiłam. Skończyłyśmy szyć mój strój, obcięłyśmy grzywkę mej peruce i zrobiłyśmy z Usako casualową-cosplayową sesję. Moje zdjęcia możecie znaleźć na fanpage'u Lepus Lunarem, a wkrótce dodam je też tutaj! 

Do następnej notki! (。♥‿♥。)

15 komentarzy:

  1. Ta spódniczka jest cudowna ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, mi też grube sweterki kojarzą się z pewnego rodzaju miłością i ciepłem :) Stylizacje z tymi ciuchami już czuję, że będą fantastyczne. Naprawdę bardzo ładne rzeczy zamówiłaś. A w dodatku ta urocza pościel w Hello Kitty! :D
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, wszystko bym przygarnęła do swojej szafy, cudowne *o*

    OdpowiedzUsuń
  4. Te delikatne koroneczki są naprawdę bardzo fajne *w*
    I strasznie uroczo wyszedł ci ten cosplay Sailor Mars~~

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek jest mega :D Ogólnie wszystko jest urocze z tymi koronkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódniczka jest prześliczna, sama z chęcią bym w niej chodziło, chociaż wolałabym chyba w nieco innym kolorze, to twojego stylu jednak na pewno będzie pasować. <3 Zajrzałam na fanpage, w cosplayu wyglądasz przeuroczo jak zawsze. ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie wspaniałe ciuszki, podziel się!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie rzeczy są przecudowne! ;u;
    Sweterek chętnie bym ukradła, sama mniej więcej takiego poszukuję :).

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie masz cudeńka! możesz mi je oddać :")
    http://lienicormaid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesień przyszła za szybko ;-;. Nie lubię zimną XD ale w Twoich nowych uroczych ciuchach pewnie od razu jest cieplej :D. Czekam na stylizację i zdjęcia z cosplayu ^^.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta spódniczka i zakolanówki będą świetnie wyglądać razem! :)
    Weszłam w link, wyglądasz świetnie, jak w tych kreskówkach! Strasznie podoba mi się ten diadem (?) :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow. jakie urocze ubranka <3

    Szybko Ci idzie pisanie pracy.

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne ciuszki *O* !
    http://swiatwedlugyuno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne rzeczy ...ta spódniczka *.* też chcę ^^.

    lifeasuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz!
Zostaw adres swojego bloga, a na pewno Cię odwiedzę!
ヾ(◍’౪`◍)ノ゙♡