sobota, 12 września 2015

Peruka od Wig Supplier.

Dzieeeeń dobry! (♡´❍`♡)*✧ ✰ 。*

Jak się miewacie, kochani? U mnie przygotowania do cosplay'u Sailor Mars idą pełną parą, jak dobrze pójdzie, w środę mój strój zacznie powstawać. Jestem taka szczęśliwa! No ale... czym byłby cosplay bez dobrej peruki? 「(゚<゚)゙??
Tak, tak, dzisiaj mam dla Was mini-recenzje właśnie peruki! Proszę mi wybaczyć amatorskość tych zdjęć, ale... jak coś ma się zepsuć to zepsuje się właśnie dzisiaj. A mi psuło się wszystko, od światła zaczynając na aparacie kończąc. Wybaczcie! (。•́︿•̀。) Nigdy się tak nie namęczyłam przy robieniu sobie zdjęć, a efekt i tak jest marny. Chyba stąd ta ponura mina na zdjęciach. Bardzo mi zależało na tej recenzji przed obcięciem grzywki, aby pokazać Wam, jak peruka wygląda w stanie niezmienionym. Niestety, nie miałam kogo prosić o pomoc i musiałam sobie radzić sama moim amatorskim (ale wciąż jeszcze działającym) telefonem.

Zanim przejdę do recenzji myślę, że na specjalną uwagę zasługuje sposób doręczenia paczki przez listonosza! Usłyszałam rekordowo krótkie i ciche naciśnięcie dzwonka, więc ruszyłam do drzwi (mój pokój znajduję się bardzo blisko drzwi wejściowych). Przy drzwiach znalazłam się maksymalnie po 5 sekundach, a tam... pusto. WTF? ⊙︿⊙ Nawet bramka była zamknięta, jakby nikt tutaj nie wchodził. Rozglądam się, a na wycieraczce leży paczka do mnie. No cóż... z tego miejsca pragnę pogratulować doręczycielowi zdolności poruszania się z prędkością światła i niesamowitych umiejętności podrabiania mojego podpisu. Gdyby nie było Nas w domu, a paczka by zginęła, nie wiedziałabym co się stało. Dziękuję i jeszcze raz gratuluję zdolności nadprzyrodzonych! 
Ale przejdźmy do recenzji właściwej...

Włosy Rei to jedne z najpiękniejszych włosów całej serii Sailor Moon. Już jako przedszkolak marzyłam o tym, aby takie mieć. No i mam! Według autorki Rei miała klasyczną japońską urodę, a jej włosy były czarne, z fioletowymi refleksami, chociaż często pokazywane były jako ciemny fiolet. Stąd wybór takiego koloru peruki, a nie "czystej" czerni. 
Zdecydowałam się na perukę od Wig Supplier, skuszona jej atrakcyjną ceną i faktem, że druga Rei też ją ma (nie będziemy się tak bardzo od siebie różnić i fajnie będzie to wyglądać na zdjęciach). Po za tym, wszystkie Lepuski się nią zachwycały ٩(♡ε♡ )۶. 

Wspominałam już o cenie? Tutaj się troszkę nacięłam, bo może cena była atrakcyjna, ale cena przesyłki już mniej. No ale stało się i nie pozostało mi nic innego, jak czekać na paczkę, a ta przyszła bardzo szybko. Po 1,5 tygodnia miałam już swoją perukę... samotnie pozostawioną na wycieraczce, bez opieki listonosza...

Peruka była bardzo solidnie zapakowana, włożona w porządny foliowy woreczek i otoczona tekturową "ramką", która zapobiegła wszystkim możliwym odkształceniom. Wyjęłam ją z woreczka, chwyciłam w swe dłonie i westchnęłam z zachwytu! Peruka jest mięciutka, jak prawdziwe, zadbane włosy. Pięknie się błyszczy, ale nie na tyle mocno, aby wyglądało to sztucznie. Ślicznie łapie światło, raz jest czarna, raz fioletowa, a czasem wydaje się być brązowa. Właśnie o to mi chodziło! Będzie pięknie wyglądać na zdjęciach zrobionych porządnym sprzętem, już nie mogę się doczekać! o(^▽^)o

Rozmazało się T^T

Peruka ma 80 cm długości, na zdjęciach sklepowych jest prosta, jednakże jest odrobinę poskręcana na końcach. Posiada też regulowany obwód głowy. Jestem bardzo zadowolona ze sposobu jej wykonania. Nie ma żadnych prześwitów, nie muszę się więc martwić, że coś mi "ucieknie", albo będzie prześwitywać.
Koniec zalet, czas na wady... a raczej jedną. Peruka okropnie się plącze. Plątała tak szybko, że zanim zdążyłam włączyć samowyzwalacz i usiąść na łóżku, ona już była poplątana. Stąd tak nieciekawie wygląda na zdjęciach z tyłu. Myślę, że w najbliższym czasie potraktuję ją prostownicą.


Podsumowując, peruka jak na swoją cenę jest świetnej jakości, przyjemna w dotyku i bardzo ładnie wykonana, szkoda, że tak się plącze. Zamawiając zwróćcie uwagę na koszty wysyłki, która zależy od wagi przedmiotu (długie włosy są jednak ciężkie). Mimo wszystko uważam, że naprawdę warto było w nią zainwestować! (*^▽^*)

Kochani moi, potrzebuję od Was pewnej pomocy... Ostatnio robiąc sobie zdjęcia w tej ślicznej peruce użyłam instagramowego filtra i... doznałam olśnienia! Jakie piękne usta! Zerknijcie proszę, na zdjęcie poniżej i powiedzcie mi, która pomadka (najlepiej jakiejś dobrej firmy) mogłaby dać taki prześliczny kolor. Z góry dziękuję Wam za pomoc! (‐^▽^‐)


Na koniec mam dla Was jeszcze ważne ogłoszenie! Niestety, muszę zrezygnować z dodawania notek dwa razy w tygodniu, nie wyrabiam się z pisaniem pracy magisterskiej, a przede mną ostatni rok studiów, więc muszę się przyłożyć do nauki. Nie potrafiłabym zrezygnować z blogowania, dlatego tylko ograniczam ilość notek! Gdy tylko ogarnę się z nauką, wrócę do poprzedniej częstotliwości pisania! Obiecuję! (●♡∀♡)

Do przeczytania!

26 komentarzy:

  1. Ślicznie ci w tej peruce :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A jesteś pewna, że była to paczka wymagająca podpisu? xD Dostałaś do niej numer do śledzenia? Bo jak nie to paczusia faktycznie nie potrzebowała podpisu, chociaż paczki nierejestrowane ostatnio to rzadkość, ale niektórzy szaleni od czasu do czasu takie zamawiają, jak np. ja. xD Ja np. wolę jak mi listonosz zostawi paczkę pod drzwiami, albo u sąsiadów, niż jak mam jechać odebrać ją na pocztę, która jest w innym mieście. ^^
    Ogólnie to chciałam napisać, że wyglądasz PRZEUROCZO! Zawsze wyglądasz bardzo młodo, ale w tym wigu to już w ogóle. Lolicony się cieszą, słodziak z Ciebie. <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie dostałam numer, dlatego takie klasyczne "WTF?". Może listonosz ma fobię społeczną i boi się ludzi?

      Usuń
  3. Ale ładny jest ten kolor peruki *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w tej peruce, jest prześliczna ♡
    Co do szminki, spróbuj może Eveline aqua platinum nr 482 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna peruka :) Choć tak jak mówisz, radziłabym ją potraktować prostownicą, ale w niskiej temperaturze. Wtedy powinna przestać się aż tak bardzo plątać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczna ta peruka. ja nie moge sie doczekac na to, by przysza moja. niesamowicie bym sie wkurzyła, kiedy moje paczki zostawiano by na wycieraczce. raz cos mi rzucil za plot frajer i raz u babci na ganku zostawil to poszlam napoczte i zrobilam awanture ze hoho... nie mam zamiaru sie z takim zachowaniem zgadzac...

    OdpowiedzUsuń
  7. ale śliczna ta peruka :D /roksi

    OdpowiedzUsuń
  8. Łaaaadnie Ci w tych włoskach! I długość i kolor jak najbardziej pasuje do Twojej buźki :) Pomysł nad trwałym takim wizerunkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze rzadziej...? :{
    dla mnie mogłabyś pisać codziennie! Instagrama mam nadzieje będziesz uzupełniać bo już się uzależniłam. To z tęsknoty :xxx
    peruka jest super :3 z mojej po wiadome imprezie wypadło dużo włosów T-T nie potrafiłam o nią zadbać ale cóż.. tobie pewnie pójdzie lepiej.
    Pierwszy raz słyszę żeby kurier/listonosz wywinął podobny numer ..
    :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdy zaczęłam czytać notkę spodziewałam się, że zobaczę (jak w większości cosplay'i) niedopasowaną i nie mającą nic wspólnego z włosami postaci perukę. Gdy ją zobaczyłam jej podobieństwo (dosłownie) zaparło mi dech w piersiach. Peruka wygląda przepięknie, naprawdę naturalnie i uroczo. Nie mogę się doczekać by zobaczyć Cię w pełnym cosplay'u °^°

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawiam się czy czasem nie mamy tego samego listonosza. Mój nawet nie nacisnął dzwonka tylko położył mi paczkę na wycieraczce po czym poszedł.
    Peruka wygląda bardzo uroczo i naturalnie. Gdybym nie wiedziała jakie masz naturalne włosy nigdy bym nie pomyślała że to peruka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna peruka, widać, że lepsza jakościowo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest ślicznie, ale czy Ty nie masz aby za słodkiej buzi na Sailor Mars? Ona zawsze kojarzyła mi się tak... dojrzale, o. A Ty wyglądasz rozkosznie, przesłodko i tuliłabym z całych sił. ;w;

    OdpowiedzUsuń
  14. Haha, magia teleportacji :D
    Łał, świetna jest, wygląda jakby były to twoje naturalne włosy! Jakaś wada musi być :D
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzy razy na tak, przechodzisz dalej :V
    Pięknie! :3

    OdpowiedzUsuń
  16. ja się zastanawiam nad kupnem takiej peruki ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz śliczny wygląd bloga * O *

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia przy pracy magisterskiej!
    Peruka na zdjęciach wygląda na bardzo porządną, naprawdę ładnie wygląda :). Sama się zastanawiam nad klasyczną czarną długo peruką... Ale zobaczymy jak to z pieniędzmi będzie ^^.
    Świetny zakup :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Ludzie są zdecydowanie zbyt uroczy.
    Ja sobie zawsze wyobrażałam Rei jako dziewczynę o kruczych włosach, a tu w anime ją sfiolecili.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również w mandze jej włosy mają odcień fioletu.

      Usuń
  20. Wyglądasz w niej tak niesamowicie młodo *^*. Kolor też jest fajny, jestem ciekawa jak będzie wyglądać w grzywce :D. Ucz się ucz :3.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, peruka wygląda zaskakująco naturalnie, mogłabym bez czytania uznać, że to Twoje prawdziwe włosy ;w;
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz!
Zostaw adres swojego bloga, a na pewno Cię odwiedzę!
ヾ(◍’౪`◍)ノ゙♡