piątek, 10 kwietnia 2015

O moich włosach słów kilka + recenzja torby z Restyle.pl

Hej! ( ˘ ³˘)❤

Na początku chciałam podziękować mojej kochanej Vaniless za obecny wygląd bloga! Nie wiem skąd masz tyle cierpliwości do mnie... i życzę Ci jej więcej, bo zmieniłam koncepcję. (◍•ᴗ•◍)❤Zapraszam do mnie, po więcej szczegółów (zrobię Ci nawet herbatę)!

Jak zauważyliście (usłyszeliście?), na górze pojawił się odtwarzacz. Ciągle pracuję nad playlistą i myślę, że niedługo będzie zapełniona (^3) ♪ . I tutaj kieruję pytanie do Was, czy odtwarzacz działa? Niestety mi działa tylko na Chrome, a używam Mozilli. Przeskakiwanie między przeglądarkami jest dla mnie dość irytujące (taki nerwus ze mnie).

Dwa dni temu podjęłam ważną (dla mnie) decyzję. Poszłam do fryzjera z zamiarem podcięcia końcówek i wycieniowania „grzywki”, a wróciłam z krótkimi włosami i „prawdziwą” grzywką (•̀o•́). Decyzje podjęłam pod wpływem impulsu, oglądając zdjęcia Azjatek na telefonie. Zawsze zazdrościłam im krótkich włosów z grzywką.

Źródło: http://ulzzangxkawaii.tumblr.com
Sama jestem zdziwiona, że się na to zdecydowałam, ale nie żałuję. Moje włosy były bardzo zniszczone, chociaż dbałam o nie najlepiej, jak umiałam. Niestety (?) mam bardzo gęste włosy, co powodowało, że od spodu stawały się suche, poskręcane i właściwie niemożliwe do nawilżenia. Farbowanie też zrobiło swoje. Bałam się, że będę żałować tej decyzji, zwłaszcza, że obiecałam sobie zapuszczać je aż do ślubu (kiedy to będzie? xd). Nie stało się tak (na razie), a dodatkowo wszyscy mówią, że wyglądam o wiele lepiej! Chyba zdążą odrosnąć do tego ślubu... ´-`.oO()

Poniżej przedstawiam Wam zdjęcia dokumentujące próby zapuszczenia bardzo długich włosów. Fail?

2013

Próba ogarnięcia suchych włosów spod spodu ._.

Wrzesień, 2014

Styczeń, 2015
 A tak wyglądam dzisiaj:



Zdarzyło się tak, że ponad miesiąc temu moja ulubiona torba dokonała swego żywota i musiałam poszukać godnego jej następcy (´°̥̥̥̥̥̥̥̥ω°̥̥̥̥̥̥̥̥) . Zależało mi na torbie, która pomieści format A4 i dużo jedzenia ( ˘▽˘)っ♨ (często wychodzę z domu po 6 a wracam o 19). Początkowo wybór padł na granatową torbę z motywem klawiszy, którą znalazłam na Peachy Amo.

Źródło: https://peachyamo.storenvy.com

Miłość nie wybiera i przypadkowo przeglądając Restyle.pl znalazłam cudo z motywem witrażu. Kocham baśniowe motywy, fiolet i witraże! Zamówiłam od razu, nie zastanawiając się i muszę Wam powiedzieć, że to najlepsza torba (teczka?), jaką kiedykolwiek miałam.

Źródło: http://restyle.pl

Przesyłka przyszła ekspresowo (na czym bardzo mi zależało, bo nie miałam w czym nosić jedzenia!), a torba od razu zdobyła moje serce. Jest wykonana z zamszu i eko skóry. Posiada jedną, dużą przegrodę i dwie kieszonki (jedna z zamkiem oraz jedna podzielona na mniejszą i większą). Długość paska można regulować, a dodatkowo posiada mniejszy uchwyt, jak na teczkę przystało. Mieszczę w niej wszystko, co potrzebuję ( w tym jedzenie ^^”). O nadruku chyba nie muszę wspominać, bo od razu widać, że jest piękny i w dodatku solidnie wykonany. Dodaję też zdjęcia zrobione przeze mnie, jak widać torba nie odbiega wyglądem od tej, zamieszczonej na stronie Restyle.pl. 




Kot gratis ^^"

W przyszłości na pewno nie raz zrobię zakupy w tym sklepie 。◕‿◕。 .

Na dzisiaj to już wszystko! (∩︵∩)
Zapraszam do komentowania, a w razie pytań na mojego aska. Chętnie poznam Wasze opinie!
*ω・人・ω*꒱♡ 
Miłego weekendu!  

12 komentarzy:

  1. Tez lubie restyle. Kesli chodzi o jakosc to nigdy sie nie zawiodlam :3
    a o grafice pogadamy ale przy kawie x3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna torba : ) . Pamiętam , jak ja , w ferie poszłam do fryzjera , aby podciąć końcówki , wróciłam w grzywce i krótkich włosach : D . Śliczna fryzurka . Pozdrawiam !

    Bardzo proszę o kliknięcie w link bluzki w najnowszym poście - lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplement ^^"

      Nie ma sprawy, już klikam <3

      Usuń
  3. Bardzo ładnie Ci w nowej fryzurze :)
    Oryginalna torebka, podoba mi się :)
    Park znajduje się na górnym śląsku w Pszczynie :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, to strasznie blisko mnie! Mieszkam obok Katowic.
      Dziękuję za komplement, na pewno będę do Ciebie zaglądać.
      (⌒▽⌒)☆

      Usuń
  4. Boję się fryzjerów, bo z reguły obcinają za dużo :)
    http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie zapomnę, jak fryzjerka obcięła mnie "od garnka". Z jednej strony dłuższe, z drugiej krótsze, a do tego jakoś tak... nienaturalnie sztywne ヽ(●-`Д´-)ノ

      Usuń
  5. Odtwarzacz działa na każdej przeglądarce, :) na mozilli masz najwidoczniej wlaczonego addblocka badz aplikacje ktora blokuje flashe. (obstawiam bardziej addblock badz cos podobnego do niego) wyłącz go po prostu i będzie działać :)
    OMG. teraz nigdy nie zdecydowałabym się na taki krok. szczególnie gdybym miała takie piękne włosy jak ty. kiedys miałam włosy za ramiona i obciełam na zero prawie górę i boki na zero. nigdy więcej podcinania. o takich długich jak Ty miałaś marze.
    ----------------------
    a no.. nad morze mam godzine drogi autkiem więc nie ma tragedii jesli chodzi o dojazdy tam z rodzina czy przyjaciolmi ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy były bardzo zniszczone. Łamały się i wypadały.
      Ja natomiast nigdy nie zdecydowałabym na wygolenie sobie chociażby części głowy. Gratuluję odwagi! <3
      Nadal zazdroszczę Ci tego morza! >.<

      Usuń
  6. Jejku zakochałam się w tym plecaku ze skrzydłami *_*


    http://hime-ari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezu ślicznie ci w tych włosach *-* Masz twarz perfekcyjną, taką o której zawsze marzyłam i w dodatku masz te słodkie, nerdowe okularki (~ ¯ ▽ ¯) ~
    To dosyć nietypowe, ale ile bym dała żeby nosić okulary... Powiększyłyby mi moje maciupkie oczka :/
    --------------------
    Klik!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz!
Zostaw adres swojego bloga, a na pewno Cię odwiedzę!
ヾ(◍’౪`◍)ノ゙♡